Sådan skal det lyde! Du har styr på båndene.. yes! Du har næsten fundet dem frem og digitaliseret udsendelserne. De er sgu da så godt som på YouTube allerede...
Hehe... man kan altid drømme... ;) Desuden er jeg ikke sikker på, at jeg har hele udsendelser liggende. Jeg optog som regel blot de bidder, der havde særlig interesse.
#41 elwood 16 år siden
hehe fordømt!
btw prøv evt. den samme metode med blot og trykke se drtv.dk og så vælge program fanebladet og herefter vælge troldspejlet, og se om det evt. virker.
#40 Det kommer på mandag igen det er der de genudsender det.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#42 Michael Andersen 16 år siden
#43 evermind 16 år siden
Takker, vil prøve at fange det dér så! :)
#44 elwood 16 år siden
We Aim to Please 8-)
#45 Highland Park 16 år siden
Gudsbespottelse?
#46 elwood 16 år siden
Nej det må ha været Bjarne, som var inde og afløse et par minutter, mens The Man himself. lige sku ha lille pause.
#47 Highland Park 16 år siden
Mht. #38 så har jeg da optaget lidt hist og pist på video gennem årene, men jeg har slet ikke styr på mine bånd for tiden.
#48 nathue 16 år siden
Sådan skal det lyde! Du har styr på båndene.. yes! Du har næsten fundet dem frem og digitaliseret udsendelserne. De er sgu da så godt som på YouTube allerede...
Mmmm?
#49 Highland Park 16 år siden
Desuden er jeg ikke sikker på, at jeg har hele udsendelser liggende. Jeg optog som regel blot de bidder, der havde særlig interesse.
#50 evermind 16 år siden
Er der nogen, der ved, om jubilæumsepisoden ligger online?