hehe det overrasker mig ikke, at du gjorde det, jeg husker at jeg så bøger eller tegneserie deri, og når jeg så sad med en af dem selv og sku læse, så savnede jeg pludselig den musik som Troldspejlet havde brugt 8-)
Synes også interviewet med Carl Barks var rigtig godt fra Troldspejlet, husker da jeg selv så det i tv, at jeg så gerne ville møde ham, men ak det nåede jeg desværre ikke.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Stegelmann er beskedenheden selv... ikke så meget som et ord om hans rolle i "Troldspejlet". :)
Jeg husker tydeligt det program, der omhandlede "Willow" - det var magisk - men jeg kunne slet ikke huske, at det var den allerførste udgave af "Troldspejlet".
Du husker rigtigt, og dog: Jakob sagde i jubiudsendelsen, at den første film, der blev anmeldt i Troldspejlet var Willow. Så man kunne med rette tro, at det var første udsendelse, han hentydede til. Men der var ingen anmeldelser i udsendelse 1 (der handlede udelukkende om Superman). Inden Jakob slutter udsendelsen af, siger han, at han kigger på Willow i næste uge.
#37 He he din gud nævnte min arbejdsplads. Take that mister elwood :P
Jeg kan ikke få skidtet til at virke. Der sker ikke noget når jeg trykker på "se program" i hvert fald. Jeg må hellere klage til Stegelmann og få den store pose penge tilbage så.
#31 elwood 16 år siden
Synes også interviewet med Carl Barks var rigtig godt fra Troldspejlet, husker da jeg selv så det i tv, at jeg så gerne ville møde ham, men ak det nåede jeg desværre ikke.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 Highland Park 16 år siden
Stegelmann er beskedenheden selv... ikke så meget som et ord om hans rolle i "Troldspejlet". :)
Jeg husker tydeligt det program, der omhandlede "Willow" - det var magisk - men jeg kunne slet ikke huske, at det var den allerførste udgave af "Troldspejlet".
#33 nathue 16 år siden
Så ligger Troldspejlets første udsendelse fra 3. feb 1989 på jubilæumssitet - i sin fulde længde!
Enjoy på http://www.dr.dk/DR1/Troldspejlet/Jubi/Trold20
Anmeldelsen af Willow er ikke fra den første Troldspejlet, men fra udsendelse 2. :)
#34 Highland Park 16 år siden
#35 nathue 16 år siden
#36 Highland Park 16 år siden
Men jeg ser udsendelsen lidt senere, så jeg havde selvfølgelig fundet ud af det før eller siden... ;)
#37 elwood 16 år siden
tre byer som er mere på forkant med teknologien end de andre, eller hvo'en han lige præcis sagde det.
skumringen blev også set på, og Stegelmann talte overraskene positiv om den, hmm han må ha fået en stor pose penge.
Det bedste af det hele var hans slutreplik.
Og på vores hjemme side kan der ses anmeldelser og gamle afsnit af troldspejlet, til dem som kan holde det ud
8-)
se programmet Her
Der skal spoles lidt i det før programmet starter.
hmm en anden positiv ting er programmet er blevet lidt længere nu er det omkring de 20 min, så det har lige fået 5 min. xtra på.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#38 nathue 16 år siden
Jeg har set de, der allerede er lagt ud på YouTube.
Men jeg skal ha' mer!!! MER!!!!! waaaahaaahhhhfnnnn
Ekstra nedturs-bonus:
Jeg havde engang selv 3 x 240 minutters VHS fuld af Troldspejlet. Men de er væk.. aner ikke hvad der skete.. fåk!
#39 Michael Andersen 16 år siden
Jeg kan ikke få skidtet til at virke. Der sker ikke noget når jeg trykker på "se program" i hvert fald. Jeg må hellere klage til Stegelmann og få den store pose penge tilbage så.
#40 evermind 16 år siden
Men stort tillykke til Troldspejlet - alle dage et superprogram!! :D