#40: Strengt taget kan de jo aldrig bevise at den er nået frem til dig, da de sender det med brev, så jeg forestiller mig at de har et "red flag" system, der på et eller andet tidspunkt kommer og siger at den og den kunde har et lidt suspekt mønster, men hvis man var tilstrækkelig skruppelløs kunne man sikkert score mange gratis dvd'er :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeg mener, at hcvang, der vist også er medlem herinde (og i hvert fald på dahf.dk), fik at vide, at de ikke længere ville handle med ham, fordi halvdelen af hans forsendelser forsvandt i posten.
(Hvis jeg ikke husker helt forkert, så var stakkels hcvangs problem ikke engang begrænset til forsendelser fra play, og den lokale postmester var vist rimelig ligeglad)
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Det viste sig at HMV havde været så super flinke, at notere beløbet UDEN fragt uden på pakken, så den røg igennem tolden. Det troede jeg ikke de gjorde? Det mener jeg hvertfald ikke at de gjorde sidst jeg handlede der.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#44 Jeg anede ikke, at HMV ikke sendte fra UK (fastlandet) - er det noget nyt? Jeg har da aldrig haft problemer, når jeg har handlet hos dem.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#41 gi-jones 16 år siden
#42 Highland Park 16 år siden
#43 filmz-Le Samouraï 16 år siden
(Hvis jeg ikke husker helt forkert, så var stakkels hcvangs problem ikke engang begrænset til forsendelser fra play, og den lokale postmester var vist rimelig ligeglad)
#44 Bony 16 år siden
#45 filmz-yoshimura 16 år siden
#46 dyg 16 år siden
#47 Bony 16 år siden
EDIT: Play sender selvfølgelig fra Jersey, men mente at HMV sender fra en anden britisk ø, nemlig Guernsey. :)