Det har ikke så meget med Play at gøre, men jeg foretog en bestilling her den anden dag fra HMV hvor beløbet lige nøjagtigt kom over de 80 kroner. 80,32 for at være nøjagtig. Bliver spændende at se om PestDK tillader sig at bonge mig for de 33 øre over grænsen. Med mit held på det område snupper de den garanteret.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#32 - Har du husket at beregne prisen efter toldkursen? Den kurs, som tolderne anvender fastsættes normalt kun én gang om måneden og er derfor uafhængig af det præcise beløb, du har givet.
Nu det er Play, så er der nok en god chance for, at den ryger igennem. Men jeg er altså selv engang blevet snuppet på sølle 17 øre over bagatelgrænsen. Er den over, så er den over, selvom det godt nok vil være surt at skulle betale gebyr pga. nogle ører.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg forstår godt, at man vil sende en snuppet disk tilbage, for det er sure penge at komme af med. Men jeg vil godt advare mod tendensen.
Rent personligt synes jeg, at det må være fair nok at betale engang imellem, når man nu holder det op imod, hvor meget de fleste os har fået igennem uden at skulle betale. Når det er sagt, så er der lige med Play også det problem, at de for 6-7 år siden i ret lang tid lukkede for salg til danske kunder, netop efter en periode, hvor de fik alt for mange "returvarer". Man skal tænke på, at de bruger penge på at sende filmene hver gang. Det er altså ikke bare skattefar og Lost Danmark, man snyder, men også et uskyldigt firma.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#34: For mit vedkommende handlede det ligeså meget om den behandling jeg fik. Fanden om jeg vil betale penge til de fjolser.
I øvrigt ville jeg hellere end gerne betale portoen, som Play måtte ende med i denne sammenhæng, men nu er de muligheder man har for at kontakte Play ret begrænsede.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
De opdateres normalt én gang om måneden, i særlige tilfælde to, hvis der er meget store udsving indenfor en måned.
#36 - Det var nu heller ikke personligt ment. Mere blot en tanke. Du har helt ret i det med kontakten til Play. De hænger selv på den.
Jeg fik faktisk engang en bog tilsendt fra dem ved en fejl. Jeg havde ikke bestilt noget fra Play, og bogen var tydeligvis beregnet til en anden kunde, men jeg kunne ikke returnere den gennem deres system, fordi jeg ikke havde et ordrenummer. Da jeg ikke kunne være sikker på at få pengene til porto retur, droppede jeg at sende den tilbage. Plays system er meget effektivt til de mest normale henvendelser, men det fungerer slet ikke, så snart man står i en situation, der er lidt udenfor det normale.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Hehe, nej ikke engang... det var et eller andet fantasy-halløj, og det siger mig ikke så meget. Forærede den vist til min moster, der er fantasy-freak.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Ellers ærgerligt... men godt at du kendte en, der kunne bruge bogen. :)
Er der forresten en øvre grænse for hvor mange gange, Play erstatter et bestilt produkt, der aldrig er nået frem? Jeg er bare nysgerrig, fordi det for første gang nogensinde er sket for mig, at en film jeg har bestilt direkte fra dem (altså ikke på markedspladsen) ikke er dukket op.
#31 filmz-Kadann 16 år siden
Ja, det er ganske sikkert p.g.a. julen de er ekstra på tæerne.
#32 Bony 16 år siden
#33 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Nu det er Play, så er der nok en god chance for, at den ryger igennem. Men jeg er altså selv engang blevet snuppet på sølle 17 øre over bagatelgrænsen. Er den over, så er den over, selvom det godt nok vil være surt at skulle betale gebyr pga. nogle ører.
#34 filmz-Le Samouraï 16 år siden
Rent personligt synes jeg, at det må være fair nok at betale engang imellem, når man nu holder det op imod, hvor meget de fleste os har fået igennem uden at skulle betale. Når det er sagt, så er der lige med Play også det problem, at de for 6-7 år siden i ret lang tid lukkede for salg til danske kunder, netop efter en periode, hvor de fik alt for mange "returvarer". Man skal tænke på, at de bruger penge på at sende filmene hver gang. Det er altså ikke bare skattefar og Lost Danmark, man snyder, men også et uskyldigt firma.
#35 Bony 16 år siden
#36 gi-jones 16 år siden
I øvrigt ville jeg hellere end gerne betale portoen, som Play måtte ende med i denne sammenhæng, men nu er de muligheder man har for at kontakte Play ret begrænsede.
#37 filmz-Le Samouraï 16 år siden
De opdateres normalt én gang om måneden, i særlige tilfælde to, hvis der er meget store udsving indenfor en måned.
#36 - Det var nu heller ikke personligt ment. Mere blot en tanke. Du har helt ret i det med kontakten til Play. De hænger selv på den.
Jeg fik faktisk engang en bog tilsendt fra dem ved en fejl. Jeg havde ikke bestilt noget fra Play, og bogen var tydeligvis beregnet til en anden kunde, men jeg kunne ikke returnere den gennem deres system, fordi jeg ikke havde et ordrenummer. Da jeg ikke kunne være sikker på at få pengene til porto retur, droppede jeg at sende den tilbage. Plays system er meget effektivt til de mest normale henvendelser, men det fungerer slet ikke, så snart man står i en situation, der er lidt udenfor det normale.
#38 Highland Park 16 år siden
#39 filmz-Le Samouraï 16 år siden
#40 Highland Park 16 år siden
Er der forresten en øvre grænse for hvor mange gange, Play erstatter et bestilt produkt, der aldrig er nået frem? Jeg er bare nysgerrig, fordi det for første gang nogensinde er sket for mig, at en film jeg har bestilt direkte fra dem (altså ikke på markedspladsen) ikke er dukket op.