Gravatar

#1 filmz-garp mc 21 år siden

Hej derude!
Er der nogen af jer, der har erfaringer omkring opkrævning at told og moms, når der bestilles fra CD-WOW i Tyskland eller fra denne http://www2.cd-wow.fm vistnok Norge?? Det er jo henholdsvist et EU - og et nordisk - land, som normalt er fritaget for told og moms i Danmark!
MVH Garp MC
Gravatar

#2 Slettet Bruger [3009296902] 21 år siden

Den toldadvarsel de nævner, når du bestiller, hentyder ikke til forsendelse fra eksempelvis Tyskland til Danmark, men derimod fra Hong Kong til Sverige, hvorfra du modtager varerne...
Jeg har dog ikke hørt om nogen der har fået smidt told oveni. Jeg har i hvert fald ikke prøvet det, og jeg har prøvet at bestille fra .fm-siden.
Gravatar

#3 El vez 21 år siden

Ja, cd-wow har afdelinger i hele verden, så om du bestiller fra den norske, tyske, engelske eller deres side i Hong Kong burde ikke betyde noget, det bliver så vidt jeg ved altsammen sendt via Malmö og er derfor undtaget told.

Jeg har netop modtaget to forsendelser som har været gennem tolden men uden beregning, så den gule advarsels-rude skal tages med et gran salt, så længe man bor i EU.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#4 ks 21 år siden

Fremragende link, man kan faktisk spare en del penge ved at bruge metoden der søger på alle de forskellige cd-wow sider, jeg kan da i hvert fald se at cd-wow.fm har Godfather trilogien til lige godt 300kr, og det jo temmelig billigt!
Gravatar

#5 nakalay 21 år siden

#4 .com-siden er billigst, når du bruger rabat-links og vouchers.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#6 ks 21 år siden

På større indkøb er .fm faktisk ofte billigere pågrund af kurserne.
Gravatar

#7 nakalay 21 år siden

#6 Ikke hvis du har nogle ordentlige vouchere.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#8 ks 21 år siden

Men nu vokser "ordentlige" vouchere jo ikke på træerne :)
Gravatar

#9 Slettet Bruger [3009296902] 21 år siden

#6: Jeg går ud fra at du med 'større indkøb' mener en ting der er ret dyr...for normalt køber man jo bare én ting af gangen og får £1,5 rabat på hver vare.
Gravatar

#10 ks 21 år siden

Jeg mener boxe, Godfather, Friends, X-Files osv.

Skriv ny kommentar: