Men indrømmet, jeg aner intet om filmen eller historien. Det er ikke engang fordi, at jeg ikke har fulgt med. Jeg har bare været påpasselig ikke, at falde i samme hype, som jeg lod mig rive af med omkring TDK, Transformers, Indy 4 og mange andre. Ved de nævnte, var der kun én som levede bare lidt op til hypen, hvilket selvfølgelig var TDK. Derfor glæder jeg mig selvfølgelig også til, at se hvad James Cameron kan præstere, efter denne lange pause. Set i bakspejlet over film, han allerede har på sit CV, så har "Avatar" virkelig noget, at leve op til. James Cameron har også noget, at leve op til. Bare instruktør-navnet "Cameron" er blevet et synonym med kvalitet og mesterværker og selv så mange år efter hans sidste film "Titanic", er hans fans loyale og støtter ham ved hans side. Jeg er bare bange for, at filmen ikke kan følge med hypen og at tiden er løbet fra James Cameron.
Hvorfor var det i grunden, at han valgte at tage denne pause efter "Titanic"? Er der nogen der kan forklare mig det?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
44 Inch Chest (Malcolm Venville) Bad Lieutenant: Port of New Orleans (Werner Herzog) Biutiful (Alejandro Gonzales Iñárritu) Broken Embraces (Pedro Almodovar) The Brothers Bloom (Rian Johnson) Green Zone (Paul Greengrass) The Imaginarium of Dr. Parnassus (Terry Gilliam) The Limits of Control (Jim Jarmusch) Whatever Works (Woody Allen) Thirst (Chan-wook Park)
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
#25 ok så har jeg forstået det rigtigt synes du virkelig at 1eren var så go? og det vi har set indtil videre med Alvin 2 ser ret plat/kedelig ud. men det er set med mine øjne:O
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Men indrømmet, jeg aner intet om filmen eller historien. Det er ikke engang fordi, at jeg ikke har fulgt med. Jeg har bare været påpasselig ikke, at falde i samme hype, som jeg lod mig rive af med omkring TDK, Transformers, Indy 4 og mange andre. Ved de nævnte, var der kun én som levede bare lidt op til hypen, hvilket selvfølgelig var TDK. Derfor glæder jeg mig selvfølgelig også til, at se hvad James Cameron kan præstere, efter denne lange pause. Set i bakspejlet over film, han allerede har på sit CV, så har "Avatar" virkelig noget, at leve op til. James Cameron har også noget, at leve op til. Bare instruktør-navnet "Cameron" er blevet et synonym med kvalitet og mesterværker og selv så mange år efter hans sidste film "Titanic", er hans fans loyale og støtter ham ved hans side. Jeg er bare bange for, at filmen ikke kan følge med hypen og at tiden er løbet fra James Cameron.
Hvorfor var det i grunden, at han valgte at tage denne pause efter "Titanic"? Er der nogen der kan forklare mig det?
Han har forklaret han simpelthen bare havde brug for det mht sine børn osv... Dog har han jo egentlig ikke ligget på den lade side, da han har udviklet et helt nyt system at optage i, samt lavet en tre-fire dokumentarer....
#21 Bony 16 år siden
#22 sluppermand 16 år siden
44 Inch Chest (Malcolm Venville)
Bad Lieutenant: Port of New Orleans (Werner Herzog)
Biutiful (Alejandro Gonzales Iñárritu)
Broken Embraces (Pedro Almodovar)
The Brothers Bloom (Rian Johnson)
Green Zone (Paul Greengrass)
The Imaginarium of Dr. Parnassus (Terry Gilliam)
The Limits of Control (Jim Jarmusch)
Whatever Works (Woody Allen)
Thirst (Chan-wook Park)
#23 Bony 16 år siden
#24 sluppermand 16 år siden
check især Herzog's Bad Liuetenant på
#25 filmz-Narniabæver 16 år siden
#26 MOVIE1000 16 år siden
#27 filmz-Megan Fox 16 år siden
Skulle ha stået 14# :(
Curse my fat fingers :D
#28 PredatorX 16 år siden
Han har forklaret han simpelthen bare havde brug for det mht sine børn osv... Dog har han jo egentlig ikke ligget på den lade side, da han har udviklet et helt nyt system at optage i, samt lavet en tre-fire dokumentarer....
#29 filmzkim 16 år siden
Men det er da kun 6 år siden, han instruerede Ghost Of The Abyss?
#30 Bony 16 år siden