Gravatar

#91 dyg 15 år siden

#90 - Korrekt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#92 MOVIE1000 15 år siden

Kill bill vol. 2 var slet ikke på højde med vol. 1
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#93 filmz-Bruce 15 år siden

#92 Enig! LANGT bedre :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#94 mr gaijin 15 år siden

Skeloboy (51) skrev:
In The Mood For Love er et kærlighedsdrama på sin helt egen måde. Den handler om to gifte personer, der bliver tiltrukket, men man ser ikke de respektive ægtefæller. Det er japansk film, når det er bedst.

Den er hamrende god, men den er ikke japansk. Den er fra Hongkong ;)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#95 frankdrebin 15 år siden

#93 enig! 2'eren er helt klart den bedste af de to! :)
Gravatar

#96 Kruse 15 år siden

Fedt at du har 21 Grams på listen. Fyldt med utrolig intens skuespil. En undervurderet perle efter min mening :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#97 MOVIE1000 15 år siden

har jeg skrevet forkert?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#98 Åkepool 15 år siden

Kort og godt, af de 4 film (50, 48, 46, 42) jeg har set, er de 3 rigtig gode og den 4. middelgod.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#99 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg bryder mig ikke om Kill Bill Vol. 2. Første halvdel er dog en fantastisk hyldest til westerns (det er den hele vel, men første halvdel fungerer bare bedre). Anden halvdel er en overflod af sentimentalitet og moraler jeg ikke kunne bruge til en skid. Den gjorde mig virkelig vred. Resten er fine film, selvom jeg foretrækker The Departed over Infernal Affairs, mest fordi Scorsese håndterrer genren og spænding en del bedre end Andrew Lau... me det sagt kan jeg virkelig godt lide Laus actionfilm, når han ikke forsøger at smide en masse tom symbolik ind. Han kan nemlig lave skide flotte scener.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#100 filmz-jonasgr 14 år siden

Jeg kan ikke huske noget fra Kill Bill filmene udover at der blev slået en masse personer ihjel, og det siger vel meget godt hvad mit indtryk af disse film var.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: