#180 Mht. Kim Ki-Duk er jeg ganske enig. The Isle var den første film af hans jeg så, og det er sgu en glimrende film. Bad Guy er dog ikke særligt god... det er nærmest samme historie, bare udført langt værre. Jeg ville aldrig kalde den en af de værste film jeg har set, men den er uden tvivl den værste Kim Ki-Duk film jeg har set. Men sæt du roligt i gang med de to du nævner - de er fremragende!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Det lader til at jeg skal give Kim Ki-Duk en chance til. Jeg havde ikke afskrevet ham helt, men efter at jeg havde set Bad Guy fik jeg bestemt ikke lyst til at se mere.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#181 & 182: Godt at jeg ikke er den eneste, der har det sådan. :)
"Bad Guy" ligger og roder nede i dyndet med asiatisk affald sammen med Stanley Kwans "You shi tiaowu" ("The Island Tales"), "2009: Lost Memories" og Ryûhei Kitamuras "Alive". Fy for pokker!
#182 Hehe, skidt sted at starte. Se dem Highland Park skal til at i gang med, de er meget anderledes end den middelmådige Bad Guy. Når du har set lyset, kan du gå i gang med The Isle, Samaritan Girl, Address Unknown, The Bow, The Coast Guard, Time og Breath i den rækkefølge.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#185: Har du set "2009: Lost Memories", eller har du bare hørt, at den skulle være okay? Jeg kom desværre til at købe den koreanske udgivelse i sin tid. Frygtelig film.
Jeg er spændt på at se, hvad det er ved Kim Ki-Duk, der skulle være så fantastisk. Det er rart at høre, at du synes, at de andre af hans film er bedre.
#186 Har blot hørt at det skulle være en ok film. Jeg følger ivrigt med i Ki-Duks film, og jeg kan kun forestille mig at du bliver positivt overrasket ovenpå Bad Guy oplevelsen.
Jeg venter med min top150 til jeg har set alle mine DVD'er...mangler pt. 42...og denne gang SKAL jeg lave være med at købe nogen, før jeg har fået set alle:)
#181 Lord Beef Jerky 14 år siden
#182 Kruse 14 år siden
#183 Highland Park 14 år siden
"Bad Guy" ligger og roder nede i dyndet med asiatisk affald sammen med Stanley Kwans "You shi tiaowu" ("The Island Tales"), "2009: Lost Memories" og Ryûhei Kitamuras "Alive". Fy for pokker!
#184 Lord Beef Jerky 14 år siden
#185 Lord Beef Jerky 14 år siden
#186 Highland Park 14 år siden
Jeg kom desværre til at købe den koreanske udgivelse i sin tid. Frygtelig film.
Jeg er spændt på at se, hvad det er ved Kim Ki-Duk, der skulle være så fantastisk. Det er rart at høre, at du synes, at de andre af hans film er bedre.
#187 Lord Beef Jerky 14 år siden
#188 Skeloboy 14 år siden
2009 er ok, meeen, det er ikke en man behøver at se.
#189 Skeloboy 14 år siden
#190 Highland Park 14 år siden
Jeg synes også, at den er mere interessant end ligefrem god (har umiddelbart ikke den store lyst til at gense den) - men slutningen er fremragende. :)