Gravatar

#11 MMB 14 år siden

Jeg kan da se, at min første film faldt i ret god jord. :)

Hvor ville I andre have denne film på jeres topliste? :D
Kunne btw godt tænke mig en kommentar omkring det, når jeg poster de næste film. :)
Gravatar

#12 Lord Beef Jerky 14 år siden

#11 Jeg tror den ville være et sted imellem 200-250, men det er sgu svært at sige. Alt der rammer min top 500 falder i god jord hos mig =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#13 MMB 14 år siden

#12

Efter at have set din liste, er der noget, der siger mig, at du vil være glad i morgen. :)
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 14 år siden

#13 JUHU! Jeg elsker at være glad! Det er min favoritbeskæftigelse!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 wimmie 14 år siden

The Straight Story er én af de film jeg har villet se længe men aldrig fået det gjort; den er nu skrevet på listen ;)
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#16 MMB 14 år siden

Nummer 23 - Star Wars Episode V: The Empire Strikes Back - 1980

Lige siden jeg så Star Wars trioligen, da jeg var helt lille, var jeg fascineret. Selvom jeg generelt synes, at de 3 første film er nogenlunde lige gode, så er The Empire Strikes Back bare en anelse bedre. I modsætning til den første Star Wars film, så er plottet i The Empire Strikes Back mere kreativt. Som Lord Beef Jerky også var inde på, så er stemningen i filmen også blevet mere dyster, hvilket klæder filmen rigtig godt.

Filmen indeholder da også et af de bedste citater i filmhistorien:
No, I am your father.
Intet mindre end en kæmpe overraskelse man på ingen måde havde set. En perfekt slutning på filmen, der gør, at man bare må se Star Wars Episode VI: Return of the Jedi med det samme.

Der er i det hele taget ikke meget negativt at sige om filmen. Hvis I ikke allerede har set den, så er det i hvert fald på tide.
Gravatar

#17 Skeloboy 14 år siden

#16 - enig i, at V er bedst.

SW V
SW IV
SW VI

allle 5/6...den nye trilogi svinger mellem 2 og 3, men ender nok på en samlet 3'er

Og The Straight Story er helt fantastisk. Livsvisdom på film
Gravatar

#18 MMB 14 år siden

Du er en anelse hårdere mod de nye Star Wars filmene, end jeg er.

Jeg vil give den gamle triologi 6/6, og de 3 nye et gennemsnit på ca. 4/6.
Gravatar

#19 Lord Beef Jerky 14 år siden

FANTASTISK FILM!

SW V - 6/6
SW IV - 6/6
SW VI - 5/6
SW III - 5/6
SW I - 3/6
SW II - 2/6

Sådan ville jeg nok placere dem.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#20 Skeloboy 14 år siden

Mht de nye SW er problemet, at det meste ikke er så pissegodt, og selve historien er lidt tåbelig...men i hver film, er der så også nogle scener, der virkelig sparker røv(færrest i 1)

Skriv ny kommentar: