Hehe...meeeen, nu skal det jo ikke være en SW tråd det her:)
Nej, men når nu Foeller's film nr. 23 var en Star Wars-film, er det jo naturligt, at det udløser nogle kommentarer fra dig selv, Lord Beef Jerky og mig. :-)
Fra min side er én enkelt kommentar dog nok. Desværre kan jeg ikke kommentere nr. 24, som jeg ikke har set endnu, men jeg er nysgerrig, eftersom den ofte omtales ret positivt.
P.S. Når jeg selv i nær fremtid poster min Top 200, skal der falde yderligere kommentarer ... også fra min egen side om, hvorfor Star Wars-filmene er blevet overhalet af yderligere to film.
#37 Der er masser der trækker ned i begge, og jeg placerer begge film nogenlunde... men overvej lige alle Kejserens replikker til sidst i VI. For satan han er bad-ass!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Ewoks er sgu da de fucking sejeste væsner i hele universet lige efter Yoda? :D Der er obv. ikke noget mere frygtindgydende end små bamser, der går amok.
#31 BN 14 år siden
Nej, men når nu Foeller's film nr. 23 var en Star Wars-film, er det jo naturligt, at det udløser nogle kommentarer fra dig selv, Lord Beef Jerky og mig. :-)
Fra min side er én enkelt kommentar dog nok. Desværre kan jeg ikke kommentere nr. 24, som jeg ikke har set endnu, men jeg er nysgerrig, eftersom den ofte omtales ret positivt.
P.S. Når jeg selv i nær fremtid poster min Top 200, skal der falde yderligere kommentarer ... også fra min egen side om, hvorfor Star Wars-filmene er blevet overhalet af yderligere to film.
#32 Åkepool 14 år siden
Min rangering:
1) SW V
2) SW IV
3) SW III
4) SW VI
5) SW I
6) SW II
Det skal dog siges, at jeg er lidt i tvivl om de to lavest placerede. De kan muligvis godt bytte plads.
#33 Lord Beef Jerky 14 år siden
#34 Åkepool 14 år siden
#35 Lord Beef Jerky 14 år siden
#36 Skeloboy 14 år siden
#37 Åkepool 14 år siden
#38 Lord Beef Jerky 14 år siden
#37 Der er masser der trækker ned i begge, og jeg placerer begge film nogenlunde... men overvej lige alle Kejserens replikker til sidst i VI. For satan han er bad-ass!
#39 MMB 14 år siden
#40 Lord Beef Jerky 14 år siden