Gravatar

#31 BN 14 år siden

Skeloboy (25) skrev:
Hehe...meeeen, nu skal det jo ikke være en SW tråd det her:)


Nej, men når nu Foeller's film nr. 23 var en Star Wars-film, er det jo naturligt, at det udløser nogle kommentarer fra dig selv, Lord Beef Jerky og mig. :-)

Fra min side er én enkelt kommentar dog nok. Desværre kan jeg ikke kommentere nr. 24, som jeg ikke har set endnu, men jeg er nysgerrig, eftersom den ofte omtales ret positivt.

P.S. Når jeg selv i nær fremtid poster min Top 200, skal der falde yderligere kommentarer ... også fra min egen side om, hvorfor Star Wars-filmene er blevet overhalet af yderligere to film.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#32 Åkepool 14 år siden

Som stor SW fan, er det på sin plads lige at gøre opmærksom på, at en 23. plads simpelthen er for dårlig en placering til sådan et mesterværk ;)

Min rangering:

1) SW V
2) SW IV
3) SW III
4) SW VI
5) SW I
6) SW II

Det skal dog siges, at jeg er lidt i tvivl om de to lavest placerede. De kan muligvis godt bytte plads.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#33 Lord Beef Jerky 14 år siden

#32 Nej, det kan de ikke!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#34 Åkepool 14 år siden

#33 - Ok, så får de lov at blive hvor de er ;)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 14 år siden

#34 Thumbs up!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 Skeloboy 14 år siden

#32 - storset enig, men lige byt om på 3. og 4. pladsen :)
Gravatar

#37 Åkepool 14 år siden

#36 - Nope, Ewoks trækker ned i SW VI og det dystre trækker op i SW III :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#38 Lord Beef Jerky 14 år siden

#36 I så fald er du enig med min placering.

#37 Der er masser der trækker ned i begge, og jeg placerer begge film nogenlunde... men overvej lige alle Kejserens replikker til sidst i VI. For satan han er bad-ass!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#39 MMB 14 år siden

Ewoks er sgu da de fucking sejeste væsner i hele universet lige efter Yoda? :D Der er obv. ikke noget mere frygtindgydende end små bamser, der går amok.
Gravatar

#40 Lord Beef Jerky 14 år siden

#39 Hehe, i close-ups af Ewoks er de i hvert fald ikke nær så nuttede, som folk gør dem til... de ligner jo critters!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"

Skriv ny kommentar: