Jeg tænkte, at man via en TOP 5, kunne lave en slags vejledning for, hvilke net-butikker, der, ifølge filmz' brugere, er mest pålidelige, har det største udbud og den bedste service. Jeg har på fornemmelsen, at det, stort set, er de samme steder, vi handler, men det får vi jo se - måske dukker der nogle nye butikker op, hvor vi kan lægge vores SU :)
Min TOP 5 over DVD-shops på nettet er (1 er selvfølgelig bedst):
1. www.axelmusic.dk - god service, uovertruffent udbud og gode priser.
2. www.cdwow.com - ok service, lidt begrænset udbud, men gode priser - husk sparelinks.
3. www.dvdoo.dk - god service, ok udbud og ok priser.
4. www.cdon.com - ok service, ok udbud, og gode priser - til gengæld får man ofte svenske covers :(
Hvis nogen handler ved DVDBoxOffice, så fortæl mig lige hvor de sender fra, for hvis de sender fra Tyskland (som der tidligere er blevet sagt her på filmz), så bestiller jeg glædeligt derfra, gider bare ikke betale told.
DVDSoon sender fra Canada, og derfor er der halv-lang ventetid, samt der kommer told på. Nederen. Men man kan falde over nogle ok billige tilbud alligevel.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
jeg har også handlet lidt hos cdon men gør det ikke mere, deres service er ikke ren skrue, og der gåt tit lang tid før man før skidtet, hvis de overhovedet gider sende det, skal lige siges at jeg kender flere der har været ude for dettte.
This is the one thing we didnt want to happen - Christopher Morris
1. Axelmusic.dk - Allround favorit, kæmpe udvalg og udmærkede tilbud. Gratis fragt, ingen told. 1-2 ugers levering.
2. Cd-wow.com - Klart den billigste shop og hurtigste levering, dog også det mest begrænsede udvalg - man kan ikke få i både pose og sæk :) Gratis fragt, ingen told. Ca. 1 uges levering.
3. Koreandvds.com - Dette site er godt til Koreanske R3 titler som Axel ikke har støvet op endnu. Koreanerne er mestre i lækre dvd udgivelser, dog kan det tit bedst betale sig at skrive til Axel om de får en given titel hjem først, da de som regel er billigere end koreanerne. Hos Koreandvds skal man betale fragt og told. 1-2 ugers levering + evt. told forsinkelse (1-4 uger).
4. DDDhouse.com - Hong Kong site der handler med Kinesiske R3 film. Det drejer sig ofte om ret skrabede discountudgivelser, så man bør lige tjekke filmene på dvdcompare.net før man handler der. Fragten er billig og filmene er rigtig billige. Hvis man beder dem skrive en værdi og markerer som gave, kan man være heldig den bliver forbigået i tolden. 1-2 ugers levering + evt. told forsinkelse (1-4 uger).
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 21 år siden
Jeg har på fornemmelsen, at det, stort set, er de samme steder, vi handler, men det får vi jo se - måske dukker der nogle nye butikker op, hvor vi kan lægge vores SU :)
Min TOP 5 over DVD-shops på nettet er (1 er selvfølgelig bedst):
1. www.axelmusic.dk - god service, uovertruffent udbud og gode priser.
2. www.cdwow.com - ok service, lidt begrænset udbud, men gode priser - husk sparelinks.
3. www.dvdoo.dk - god service, ok udbud og ok priser.
4. www.cdon.com - ok service, ok udbud, og gode priser - til gengæld får man ofte svenske covers :(
5. www.amazon.co.uk - ok service, ok udbud, ok priser.
Hvordan ser jeres TOP 5 ud?
#2 The Insider 21 år siden
www.loaded247.com
www.cdwow.com
www.amazon.co.uk
www.hmv.co.uk
#3 21 år siden
Har aldrig handlet der, så den skal da lige undersøges - fedt!
#4 dyg 21 år siden
Og her er et par andre:
www.dddhouse.com
www.dvdboxoffice.com
www.dvdsoon.com
www.cd-wow.com.hk
www.sendit.com
Hvis nogen handler ved DVDBoxOffice, så fortæl mig lige hvor de sender fra, for hvis de sender fra Tyskland (som der tidligere er blevet sagt her på filmz), så bestiller jeg glædeligt derfra, gider bare ikke betale told.
DVDSoon sender fra Canada, og derfor er der halv-lang ventetid, samt der kommer told på. Nederen. Men man kan falde over nogle ok billige tilbud alligevel.
#5 filmz-phalanx 21 år siden
dvdoo.dk
absurd-online.dk
jeg har også handlet lidt hos cdon men gør det ikke mere, deres service er ikke ren skrue, og der gåt tit lang tid før man før skidtet, hvis de overhovedet gider sende det, skal lige siges at jeg kender flere der har været ude for dettte.
#6 The Insider 21 år siden
#7 El vez 21 år siden
2. Cd-wow.com - Klart den billigste shop og hurtigste levering, dog også det mest begrænsede udvalg - man kan ikke få i både pose og sæk :) Gratis fragt, ingen told. Ca. 1 uges levering.
3. Koreandvds.com - Dette site er godt til Koreanske R3 titler som Axel ikke har støvet op endnu. Koreanerne er mestre i lækre dvd udgivelser, dog kan det tit bedst betale sig at skrive til Axel om de får en given titel hjem først, da de som regel er billigere end koreanerne. Hos Koreandvds skal man betale fragt og told. 1-2 ugers levering + evt. told forsinkelse (1-4 uger).
4. DDDhouse.com - Hong Kong site der handler med Kinesiske R3 film. Det drejer sig ofte om ret skrabede discountudgivelser, så man bør lige tjekke filmene på dvdcompare.net før man handler der. Fragten er billig og filmene er rigtig billige. Hvis man beder dem skrive en værdi og markerer som gave, kan man være heldig den bliver forbigået i tolden. 1-2 ugers levering + evt. told forsinkelse (1-4 uger).
#8 cyberzed 21 år siden
2. DVDoo
3. CDon
Har ikke nosserne til at handle i udlandet...endnu
#9 filmz-Kadann 21 år siden
CDon er da svensk ;)
#10 cyberzed 21 år siden