Jeg kunne godt tænke mig et gensyn med: Mysterious Doctor Satan
Det er en klassisk cliffhanger serie som kørte i fjernsynet, da jeg stadig var lille nok til at synes den var temmelig skræmmende.
Den onde Doctor Satan har grusomme planer om at overtage verden med hans hær af fjernstyrede robotter! Kun den mystiske helt Copperhead (Kobbermaske i dansk tv) kan standes ham. Se rædsler uden lige i de femten chokerende afsnit!
Kan huske du snakkede om The Fall Guy tidligere. Den har jeg også sat på min ønskeliste, hvilket minder mig om at jeg da lige skal huske at få bestilt Hawaii 5-0 som du jo anbefalede sidst. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#11 Yoda 18 år siden
Ja da, hvordan kunne jeg glemme Midnight Caller - rigtig fed 80'er serie. Den står også højt på min ønskeliste.
Introen kan ses her [url=
En rigtig catchy eighties tune :-)
#12 Yoda 18 år siden
Jeg så den i sin tid på tysk tv, så jeg glæder mig til at se den i original. Den ret seje 80'er intro (med sang af Majors himself) kan se her: KLIK
#13 Benway 18 år siden
Det er en klassisk cliffhanger serie som kørte i fjernsynet, da jeg stadig var lille nok til at synes den var temmelig skræmmende.
Den onde Doctor Satan har grusomme planer om at overtage verden med hans hær af fjernstyrede robotter! Kun den mystiske helt Copperhead (Kobbermaske i dansk tv) kan standes ham. Se rædsler uden lige i de femten chokerende afsnit!
Imdb
[url= til serien.[/url]
#14 filmz-Narniabæver 18 år siden
http://www.imdb.com/title/tt0280233/
#15 Yoda 18 år siden
Man kan læse om den hos IMDb: KLIK
Og introen er - naturligvis - her: KLIK
#16 NightHawk 18 år siden
Ahh, det vækker jo gode minder frem. :)
# 12 -
Hehe, nice intro.
Kan huske du snakkede om The Fall Guy tidligere. Den har jeg også sat på min ønskeliste, hvilket minder mig om at jeg da lige skal huske at få bestilt Hawaii 5-0 som du jo anbefalede sidst. :)
#17 dyg 18 år siden
Derudover er jeg helt med på Fall Guy og Dark Skies.
#18 Yoda 18 år siden
Det slog mig lige, at serien Bring 'Em Back Alive også gerne snart måtte kommer på dvd. Kan I huske den.
Den har Bruce Boxleitner i rollen som Frank Buck (det er ham, der også spiller med i Scarecrow & Mrs. King
Serien kørte fra 1982 til 1983 og fik kun 18 episoder - desværre!
IMDb-link: KLIK
Hvis ens hukommelse skal have et spark, så er der et foto HER og HER
Intro-klip kan ses [url=
Der er også et klip fra selve serien [url=
Det er en suveræn serie, der pt. ligger som numero uno på min ønskeliste :-)
#19 filmz-Angel Eyes 18 år siden
#20 Bates 18 år siden
super fed serie.