Gravatar

#71 Yoda 18 år siden

Vil lige gøre opmærksom på, at Tom & Jerry - The Final Collection sendes på gaden 11. september indeholdende ...The remaining 35 shorts will be on this collection, including 15 Cinemascope cartoons presented in their original widescreen format.

COVER-ART

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#72 Winniepooh 18 år siden

Så kom My socalled life, men... DAMN YOU PLAY!!! Her har jo troet at jeg handlede med England, men nej, jeg handler sørme med Jersey og de er ikke med i EU, så min DVD blev lige 150 kr. dyrere... DAMN YOU SKAT!!!!
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#73 Yoda 18 år siden

Ja, Play sender fra Jersey - hvilket de også gør opmærksom på - så man kan risikere at lande i toldfælden. Så man skal - hvis man ikke er gambler - videst muligt forsøge at holde ens køb på omkring 80,-

Jeg selv er aldrig blevet snuppet, men jeg mener, at bl.a. NayZe heller ikke er alt for gode venner med dem ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#74 dyg 18 år siden

#72 - Velkommen i klubben over told-hadere :)

#73 - Indeed, selvom det faktisk er ved at være flere måneder siden sidst (så vidt jeg husker).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#75 Yoda 18 år siden

Hvis man er til superhelte-animation fra DC-Comics (og hvem er ikke det) så sender Warner Brothers Super Friends: The Legendary Super Powers Show - The Complete Serie på gaden den 7. august på reg.1.

Cover-art kan ses: HER
Gravatar

#76 Winniepooh 18 år siden

#73, det har jeg aldrig lagt mærke til. Vi kvinder shopper først og spørger bagefter.

Men jeg tror jeg har handlet omkring 20 gange på play og jeg har aldrig betalt told før.

Så kan jeg jo bare trøste mig med hvor heldig jeg har været indtil nu...
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#77 Yoda 18 år siden

Lidt mere serie-update......

Den 17/7 kan man købe Voyagers!: The Complete Series på DVD.

Serien kørte fra 1982 til 1983 og fik 20 episoder. Man kan se en seriens intro hos RetroJunk og læse om den hos IMDb & TV.com

Cover-art kan ses HER
Gravatar

#78 Yoda 18 år siden

Der er også godt nyt til Hanna Barbera fans.

17/7 sendes henholdsvis Birdman and the Galaxy Trio: The Complete Series & Space Ghost & Dino Boy: The Complete Series på gaden.

Coverart kan ses her: Birdman and the Galaxy Trio: The Complete Series & her Space Ghost & Dino Boy: The Complete Series

Man kan se introen til Birdman and the Galaxy Trio hos RetroJunk & traileren til Space Ghost & Dino Boy ligeledes hos RetroJunk
Gravatar

#79 Æsop9000 18 år siden

Jeg har også altid kunnet lide tegnefilmen [url= the Barbarian[/url].
Den kørte altid på Cartoon Network i starten af 90erne.

I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#80 filmz-Narniabæver 18 år siden

Princess Gwenevere and the Jewel Riders fra RTL og TV3

http://en.wikipedia.org/wiki/Princess_Gwenevere_an...
Chip: Rescue Rangers, away!

Skriv ny kommentar: