Gravatar

#81 Yoda 18 år siden

Tak for reminder - den serie havde jeg glemt. Den må gerne kommer på dvd :-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#82 filmz-Annabel 18 år siden

Genudsender de ikke snart Beverly Hills 90210?
Mens vi venter på trancendensen
Gravatar

#83 filmz-grev_michal 18 år siden

Spellbinder

Endnu en af de her ungdoms/familie serier, men den har nu en eller anden nostalgisk værdi for mig :-)

Første afsnit:

Spellbinder

8,2/10 på imdb:

imdb
Gravatar

#84 Winniepooh 18 år siden

Picket Fences, Tom Skerrit var politimand i en lille by med nogen besynderlige indbyggere.

Er der nogen af jer der kan huske en serie der kørte på TV2 som en del af deres søndags program, den var muligvis Australsk og den handlede om nogle unge der famdt en gammel by inde i junglen. Jeg kan kun huske brudstykker med "vagterne/jægerne" havde geparder og så var der et eller andet spil der nærmest var en slags skak med mennesker.
Nogen bud på en titel?
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#85 Yoda 18 år siden

Hvad mener du?

TV2 sender "Beverly Hills 90210" alle ugens dage! Eller du er måske sarkastisk?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#86 filmz-Annabel 18 år siden

#85 - Det var selvfølgelig bare for sjov. Jeg har et meget nostalgisk forhold til den serie, men de har da vist snart kørt den i loop i 10 år...
Gravatar

#87 Yoda 18 år siden

Ja, og hvis du ikke har set dig helt blind på de mange re-runs i tv, så napper du den da bare hjem på dvd - Brandon og Co. til evig arv og eje ;-)
Gravatar

#88 filmz-Annabel 18 år siden

Det kunne jeg godt finde på - ellers ville jeg jo ikke have noget at snakke med mine fremtidige børn om . Forudsat at Tv2 ikke bliver ved de næste 15 år selvfølgelig...
Gravatar

#89 filmz-saku 18 år siden

Gravatar

#90 NightHawk 18 år siden

# 84 -

Picket Fences - Season 1, udkommer 19/6 på R1 :

http://www.dvdconcept.com/?page=shop/flypage&p...
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."

Skriv ny kommentar: