Gravatar

#1 filmz-kroq 21 år siden

Hvilken af disse film ser i mest frem til og hvilken kommer, efter jeres mening, til at ligge øverst på den amerikanske box office når de kommer frem på det store lærred?

Det er et lille væddemål jeg har igang med en kammerat men det kan da være fedt at høre jeres mening på det :)
War isn't about who's right, it's about who's left.
Gravatar

#2 El vez 21 år siden

Så håber jeg du har satset på Troy, for på papiret er der slet ingen sammenligning i min bog.

Her er et par grunde:
- Bedre skuespillere.
- Langt bedre (...og desuden ganske fantastisk) intruktør og manusforfatter der kombineret og på en god dag snildt kunne skabe et mesterværk.
- Ikke tidligere filmatiseret (Van Helsing har tidligere optrådt på det store lærred).
- Lang bedre trailer, omend den nyeste V.H. trailer er okay, ser Troy traileren alligevel langt mere interessant ud.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#3 filmz-Martin Schou 21 år siden

Til gengæld har van Helsing en Kate Beckinsale iført stramt afslørende tøj, mens Troy "kun" har en Diane Kruger i løsthængende "lagener".
I'm not left-handed either.
Gravatar

#4 lagoni 21 år siden

Troy har så bl.a. Brad Pitt, Orlando Bloom, Eric Bana og Sean Bean, det skal nok kunne trække nogen til :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 filmz-Martin Schou 21 år siden

Ja, men jeg vil ind til første forstilling i en biograf ... vil fandme ikke sidde i et sæde som en eller anden poptøs har gennemvædet ...
I'm not left-handed either.
Gravatar

#6 ks 21 år siden

Jeg satser på Troy, også den jeg personligt ser mest frem til.. Jeg tror faktisk Van Helsing godt kan gå hen og bliver lidt af et flop.
Gravatar

#7 DarkLight 21 år siden

Troy vil helt sikkert blive husket længere end Van Helsing.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 Patriarch 21 år siden

Troy, helt sikkert...

Van Helsing er jeg overbevist om er pænt dårlig
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#9 nakalay 21 år siden

#5 Mmmh, det lyder ellers lækkert :)~
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#10 gi-jones 21 år siden

Jeg ville nok sætte pengene på Troy, selvom jeg principielt er modstander af at sammenligne film på den måde. Jeg ser meget frem til dem begge to, og er en stor fan af Stephen Sommers.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: