Efter jeg skrev min kommentar, satte jeg lige filmen på og så scenen, jeg har stadig tåre i øjnene og en dejlig fornemmelse indeni. Hopkins er så hjerteskærende at jeg ikke kan holde det ud!!!
Jeg kan også klart tilslutte mig The Lion King og Bambi. Jeg må indrømme, at der falder en lille tåre under slutscenen i Casablanca, hvor Rick overtaler Ilsa til at tage med det fly. Moulin Rouge er en af de film, der får mig hver gang. Det begynder så småt under El Tango De Roxanne, men jeg kan slet ikke holde det tilbage, når Satine falder om.
Spoiler Alert Has Been Terminated
Have A Nice Day
Don't you dare take Miles. You can take the children, but you leave me my monkey.
Hmm scener som rammer mit følelsesregister hårdt kan blandt andet nævnes: Amistad hvor slaverne bliver lænket sammen og smidt over bord lænket til en sten. en scene der gør mig vred HVER gang! 8mm hver gang jeg ser den overvejer jeg at finde en eller anden perverteret stodder og rive ham i stykker. Slutningen af Gladiator er jo også en film der kan give tårer i øjenkrogen og selvfølgelig Gøgereden og Schindlers list.
Okay, okay, okay, jeg indrømmer: I'm one of you! Fugt i øjenkrogene har jeg da også oplevet fra tid til anden (måske endda på grænsen til storbrølende snottudning) ved følelsesladede filmoplevelser....
Jeg tilslutter mig gruppen af "Forrest Gump"-tilhængere...
Da jeg var lille stortudede jeg til "Trofast og hans venner". Jeg ved sgu stadig ikke om jeg tør se den igen :-) I'll shoot him. He is my dog. *Pow!* = snøft, snøft, tud!
Jeg kan også huske da min tårekanal fik frit løb til slutningen af "My Dog Skip" - Måske lidt plat, men som tidligere hundeejer kunne mærke en sørgelig men alligevel behagelig klump i halsen og overlod mig selv i følelsernes vold...
Hmmm, film er nu vidunderlige til at vække følelser hos folk... Det er vel også derfor vi er så mange filmz-fans ;-)
"Donnie Darko", "Requiem for a Dream", "The Green Mile", "City of Angels", "Pay it Forward", "Meet Joe Black", "American Beauty", "K-Pax", "Signs" (scenen med konen) og sikkert en hel del flere.
Alle nævnte indeholder flere scener hvor man fik en klump i halsen, og måtte knibe en lille tåre :) - hmmm, der er ikke meget alpha han over det her forum
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#21 azathoth 22 år siden
#22 SpielbergFreak 22 år siden
Efter jeg skrev min kommentar, satte jeg lige filmen på og så scenen, jeg har stadig tåre i øjnene og en dejlig fornemmelse indeni. Hopkins er så hjerteskærende at jeg ikke kan holde det ud!!!
#23 MikkelHJ 22 år siden
This Is Not A Drill
Jeg kan også klart tilslutte mig The Lion King og Bambi.
Jeg må indrømme, at der falder en lille tåre under slutscenen i Casablanca, hvor Rick overtaler Ilsa til at tage med det fly.
Moulin Rouge er en af de film, der får mig hver gang. Det begynder så småt under El Tango De Roxanne, men jeg kan slet ikke holde det tilbage, når Satine falder om.
Spoiler Alert Has Been Terminated
Have A Nice Day
#24 azathoth 22 år siden
#25 DarkLight 22 år siden
Når jeg ser film sidder jeg og æder rå lever og drikker blod og griner højt hver gang nogen dør.
Når filmen så er færdig, klør jeg mig i skridtet og spytter i hjørnet af min lejlighed.... YAAARRRRR
#26 SpielbergFreak 22 år siden
Fuck den var go!!! ;-)
#27 inflector 22 år siden
Hmm scener som rammer mit følelsesregister hårdt kan blandt andet nævnes:
Amistad hvor slaverne bliver lænket sammen og smidt over bord lænket til en sten. en scene der gør mig vred HVER gang!
8mm hver gang jeg ser den overvejer jeg at finde en eller anden perverteret stodder og rive ham i stykker.
Slutningen af Gladiator er jo også en film der kan give tårer i øjenkrogen og selvfølgelig Gøgereden og Schindlers list.
#28 Ikari 22 år siden
Okay, okay, okay, jeg indrømmer: I'm one of you!
Fugt i øjenkrogene har jeg da også oplevet fra tid til anden (måske endda på grænsen til storbrølende snottudning) ved følelsesladede filmoplevelser....
Jeg tilslutter mig gruppen af "Forrest Gump"-tilhængere...
Da jeg var lille stortudede jeg til "Trofast og hans venner". Jeg ved sgu stadig ikke om jeg tør se den igen :-) I'll shoot him. He is my dog. *Pow!* = snøft, snøft, tud!
Jeg kan også huske da min tårekanal fik frit løb til slutningen af "My Dog Skip" - Måske lidt plat, men som tidligere hundeejer kunne mærke en sørgelig men alligevel behagelig klump i halsen og overlod mig selv i følelsernes vold...
Hmmm, film er nu vidunderlige til at vække følelser hos folk... Det er vel også derfor vi er så mange filmz-fans ;-)
#29 Morbid 22 år siden
Den film er bare så godt lavet, at allerede når jeg hører musikken i starten, er jeg blødt op.
#30 filmz-vassago 22 år siden
Alle nævnte indeholder flere scener hvor man fik en klump i halsen, og måtte knibe en lille tåre :) - hmmm, der er ikke meget alpha han over det her forum