Er jeg den eneste som synes den serie er fjollet i forhold til J.A.G
Den tekniske nørd, pigen opføre sig useriøs tager bare ikke noget af det hun siger seriøs, som man f.eks. gør når de udtaler sig i CSI
retsmedicineren går konstant og joker, og prøver at være morsom.
jeg ved ikke jeg synes bare serien har været fjollet indtil videre.
Men Ja som andre har sagt West Wing er en utrolig spændende serie, og især nu hvor det handler om valget, det er spændende at følge de forskellige kandidater og hvor forskellige de er, f.eks. igår synes jeg ret godt slutscenen mellem Vinick og Santos lige før de sku i "kamp"
CSI, yep fed serie med spændende sager, CSI new York er heller ikke hel så dårlig med Gary Sinise. Bare man holder sig væk fra CSI Miami 8-)
Law and Order med Jerry Orbach som Lenny Briscoe (jeg ved der er lavet mange udgaver af Law and Order, men de eneste rigtig for mig er dem med Briscoe, serien har spændende sager, og en god opbygning, først følger man Lenny og hans makker der undersøger sagen.
Herefter tager anklageren så over i retten, og det er ikke altid de gode vinder, faktisk er nogen af de bedste afsnit dem hvor anklageren taber.
The Shield Her følger man Vic Mackey som er politimanden der ikke går i vejen for alternative afhøringsmetoder, eller afpresning for at holde gadeorden, Michael Chiklis er perfekt i rollen som Vic, og man må sige at det er et karakter skift der vil noget hvis man sammenligner med The Commish (krimisæren på dansk tror jeg den hed)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg vil også helt klart anbefale The Shield! At den serie først bliver nævnt nu, er mig en gåde, for her ser man virkelig Chiklis i topform som Vic Mackey, der er villig til at bruge korrupte metoder for at komme til bunden i sine sager. I denne serie finder man den korrupte side af politiet uden at være fordømmende, og man ser virkelighedens brutalitet i Los Angeles.
Er netop i gang med anden sæson af serien, der uden tvivl vedligeholder sit høje tempo.
Men at some time are masters of their fates: The fault, dear Brutus, is not in our stars, but in ourselves, that we are the underlings.
#64 jeg synes også det er fedt den måde hvor man ser de to modsætninger Vic og Dutch (tror jeg han hedder) hvor Vic er den mere ligepå og hårdt guy der ingen midler skyer, tager Dutch sig god tid til sine afhøringer og overholder desuden loven, og både Vic og Dutch får knækket the bad guys Dutch viser det rigtig godt i afsnittet om serie morderen
Alle på nær Vic tror Dutch har fået stor modstand da den mistænkte begynder at analysere ham som en psykolog, men Dutch får vist at han kan klare opgaven, og ender med at få den mistænkte til at tilstå, til stor overraskelse for The Strike team især, på nær Vic
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hov hov i glemmer jo allesammen Tales from the crypt (gyser serier har aldrig været sjovere) Millennium (Lige så god som X-files og play har hver season pack til £14.99)
#61 Vestas 19 år siden
#62 filmz-sanjo 19 år siden
#63 elwood 19 år siden
quote af mig selv fra tidligere indlæg:
Er jeg den eneste som synes den serie er fjollet i forhold til J.A.G
Den tekniske nørd, pigen opføre sig useriøs tager bare ikke noget af det hun siger seriøs, som man f.eks. gør når de udtaler sig i CSI
retsmedicineren går konstant og joker, og prøver at være morsom.
jeg ved ikke jeg synes bare serien har været fjollet indtil videre.
Men Ja som andre har sagt West Wing er en utrolig spændende serie, og især nu hvor det handler om valget, det er spændende at følge de forskellige kandidater og hvor forskellige de er, f.eks. igår synes jeg ret godt slutscenen mellem Vinick og Santos lige før de sku i "kamp"
CSI, yep fed serie med spændende sager, CSI new York er heller ikke hel så dårlig med Gary Sinise. Bare man holder sig væk fra CSI Miami 8-)
Law and Order med Jerry Orbach som Lenny Briscoe (jeg ved der er lavet mange udgaver af Law and Order, men de eneste rigtig for mig er dem med Briscoe, serien har spændende sager, og en god opbygning, først følger man Lenny og hans makker der undersøger sagen.
Herefter tager anklageren så over i retten, og det er ikke altid de gode vinder, faktisk er nogen af de bedste afsnit dem hvor anklageren taber.
The Shield Her følger man Vic Mackey som er politimanden der ikke går i vejen for alternative afhøringsmetoder, eller afpresning for at holde gadeorden, Michael Chiklis er perfekt i rollen som Vic, og man må sige at det er et karakter skift der vil noget hvis man sammenligner med The Commish (krimisæren på dansk tror jeg den hed)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#64 filmz-gofferoffer 19 år siden
Er netop i gang med anden sæson af serien, der uden tvivl vedligeholder sit høje tempo.
#65 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#66 zombieman 19 år siden
Tales from the crypt (gyser serier har aldrig været sjovere)
Millennium (Lige så god som X-files og play har hver season pack til £14.99)