Tråden med de nye tv serier. Part 2 coming up, med seriestarten sidste uge, hvor jeg lige vil nævne "The Unit" med Dennis Haysbert og Robert Patrick som det bedste nye, jeg har set indtil videre i år.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
DEATH: Oh, yeah? Her name's Amy. [hands Peter a picture from his wallet] She works at a pet store. I met her when her dad hung himself. But I was too shy to ask her out. PETER: What's with that moustache? DEATH: Let me see that. DEATH: Sorry. That's Edward James Olmos. Here. This is her. PETER: Hey, nice ass. DEATH: Sorry. No. That's Edward James Olmos' ass. DEATH: I guess I don't have a photo. But trust me, she's cute. PETER: Well, let's go get her. DEATH: I need that picture of Olmos' ass. PETER: Oh, yeah, right.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#51 El vez 19 år siden
#52 vapor 19 år siden
#53 filmz-bullettooth 19 år siden
#54 Spanner 19 år siden
Tråden med de nye tv serier. Part 2 coming up, med seriestarten sidste uge, hvor jeg lige vil nævne "The Unit" med Dennis Haysbert og Robert Patrick som det bedste nye, jeg har set indtil videre i år.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#55 filmz-lbw 19 år siden
#56 filmz-Kadann 19 år siden
Bare du starter med miniserien, som er inkluderet i R1-udgivelsen af sæson 1, så er du klar.
Som El Vez siger, så er den serie stærkt vanedannende, ikke mindst p.g.a. Olmos, som bare er blevet sejere med alderen. ;)
#57 filmz-lbw 19 år siden
#58 Spanner 19 år siden
I met her when her dad hung himself. But I was too shy to ask her out.
PETER: What's with that moustache?
DEATH: Let me see that.
DEATH: Sorry. That's Edward James Olmos. Here. This is her.
PETER: Hey, nice ass.
DEATH: Sorry. No. That's Edward James Olmos' ass.
DEATH: I guess I don't have a photo. But trust me, she's cute.
PETER: Well, let's go get her.
DEATH: I need that picture of Olmos' ass.
PETER: Oh, yeah, right.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#59 El vez 19 år siden
#60 filmz-sparrowed 19 år siden
My Name Is Earl
Entourage
Alias
The Unit
Smallville
mfl.