Jeg rasler nok også nogle pladser ned efter denne her kamp. Og resten af mit hold består stort set kun af svenskere og spainere, der skal møde hinanden. Jeg håber at den ender 7-7 med Torres og Henke som målscorere :)
Jeg havde heldigvis kun en tysker med, nemlig Mario Gomez og han får nok ikke så mange minuspoint når han er angriber. Til gengæld har jeg pletikosa på mål og det ærgrer mig at de ikke lige kunne holde nullet. Endnu mere ærgrer det mig at jeg har Corluka, Modric og Petric på bænken. Jeg havde ikke regnet med en kroatisk sejr og havde kun Pletikosa på mål, fordi valget stod imellem ham og Cech. Nå i morgen skal Italien bare vinde, men ellers har min taktik ændret sig lidt. Jeg håber at mine modstandere foretager nogle forkerte valg og at de så får en masse minuspoint.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Det er perfekt at Holland bare spiller røven ud af bukserne for tiden. Væddede en kasse bajere på arbejdet for 2 uger siden at Holland går hele vejen. Og lige nu kan jeg ikke se hvem der kan stoppe dem.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#51 mr gaijin 17 år siden
Jeg rasler nok også nogle pladser ned efter denne her kamp. Og resten af mit hold består stort set kun af svenskere og spainere, der skal møde hinanden. Jeg håber at den ender 7-7 med Torres og Henke som målscorere :)
#52 filmz-sanjo 17 år siden
#53 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#54 filmz-grev_michal 17 år siden
Som lille trøst så skiftede jeg trods alt podolski ind for olic, men godt nok en lille trøst hehe
tv2 er også bare ren katastrofe for mig hehe
#55 tiany 17 år siden
#56 The Insider 17 år siden
#57 filmz-yoshimura 17 år siden
#58 filmz-vassago 17 år siden
http://tv2sport.dk/node/10931
#59 The Insider 17 år siden
#60 Guts 17 år siden