Gravatar

#51 mr gaijin 17 år siden

#50 Øv :(

Jeg rasler nok også nogle pladser ned efter denne her kamp. Og resten af mit hold består stort set kun af svenskere og spainere, der skal møde hinanden. Jeg håber at den ender 7-7 med Torres og Henke som målscorere :)
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#52 filmz-sanjo 17 år siden

Må sige jeg har haft en god dag i dag. Satte penge på 2-1 sejr til kroatien, så den gav en del tilbage ;)
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#53 filmz-jonasgr 17 år siden

Jeg havde heldigvis kun en tysker med, nemlig Mario Gomez og han får nok ikke så mange minuspoint når han er angriber. Til gengæld har jeg pletikosa på mål og det ærgrer mig at de ikke lige kunne holde nullet. Endnu mere ærgrer det mig at jeg har Corluka, Modric og Petric på bænken. Jeg havde ikke regnet med en kroatisk sejr og havde kun Pletikosa på mål, fordi valget stod imellem ham og Cech. Nå i morgen skal Italien bare vinde, men ellers har min taktik ændret sig lidt. Jeg håber at mine modstandere foretager nogle forkerte valg og at de så får en masse minuspoint.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#54 filmz-grev_michal 17 år siden

havde pranjiic og olic fra krotian på drømmeholdet heh - skiftede dem begge ud før runde 2 :/

Som lille trøst så skiftede jeg trods alt podolski ind for olic, men godt nok en lille trøst hehe

tv2 er også bare ren katastrofe for mig hehe
Gravatar

#55 tiany 17 år siden

Jeg begynder at tro mere og mere på holland som europamestre
Valar morghulis
Gravatar

#56 The Insider 17 år siden

For helvede Tommy... hvorfor sagde du, at Robben ikke ville være med i denne runde? :-) Sabotør!
War. War never changes.
Gravatar

#57 filmz-yoshimura 17 år siden

Dejligt at have Wesley på sit hold :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#58 filmz-vassago 17 år siden

#56: det var jo holdets egen udmeldning.
http://tv2sport.dk/node/10931
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#59 The Insider 17 år siden

#58, du har hacket TV2's website. I know it. Touché. Touché.
War. War never changes.
Gravatar

#60 Guts 17 år siden

Det er perfekt at Holland bare spiller røven ud af bukserne for tiden. Væddede en kasse bajere på arbejdet for 2 uger siden at Holland går hele vejen. Og lige nu kan jeg ikke se hvem der kan stoppe dem.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"

Skriv ny kommentar: