Jeg havde faktisk holdt mig i skindet... Det var en ret fantastisk oplevelse - Jeg kan jo ikke sige hvad det var. Men den mest naturlige forklaring må jo være en forestående invasion, med horder af ondskabsfulde rumvæsner, der vil spise vores hjerner. (Så kan vi få en ordentlig krig. Er ved at være træt af at Mellemøsten får alt eksponeringen på dét område!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg har altid interesseret mig for emnet, men min skepsis vokser år for år. I sin tid slugte jeg alt råt, men kan efterhånden luge lidt ud i litteraturen ;) Har ca. en hyldemeter af UFObøger..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
hehe, samme her. Jeg har altid interesseret mig meget for "the unexplained", mystik, og ja, sorry, religion. Men min skepsis er også vokset en del. Men det har stadig min interesse, og jeg ville da elske hvis noget af det viste sig at passe... men pt. er jeg ikke overbevist om noget som helst 'overnaturligt'- Jeg tror på det når det ikke længere er overnaturligt, men naturligt.
Men læs den bog... den er super. I samme genre er der Unweaving the Rainbow af Richard Dawkins - den er dog ikke helt i samme klasse, eller med stamt fokus på skepsis... men også anbefalelsesværdig.
#11 El vez 15 år siden
I beg to differ! =D
#12 davenport 15 år siden
#13 Michael Andersen 15 år siden
#14 Patriarch 15 år siden
Billeder, video, andre vidner?
#15 dyg 15 år siden
#16 Patriarch 15 år siden
Jeg vil nu gengælde dig tjenesten og anbefale dig:
The Demon-Haunted World: Science as a Candle in the Dark
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Demon-Haunted_Wor...
En god bog :)
[edit] Faktisk vil jeg anbefale den til ALLE! Man burde skulle læse den i folkeskolen!
#17 davenport 15 år siden
#18 Patriarch 15 år siden
#19 davenport 15 år siden
Har ca. en hyldemeter af UFObøger..
#20 Patriarch 15 år siden
Men læs den bog... den er super. I samme genre er der Unweaving the Rainbow af Richard Dawkins - den er dog ikke helt i samme klasse, eller med stamt fokus på skepsis... men også anbefalelsesværdig.