Gravatar

#11 El vez 15 år siden

davenport (9) skrev:
(og ikke var fuld eller noget!)

I beg to differ! =D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#12 davenport 15 år siden

Jeg havde faktisk holdt mig i skindet... Det var en ret fantastisk oplevelse - Jeg kan jo ikke sige hvad det var. Men den mest naturlige forklaring må jo være en forestående invasion, med horder af ondskabsfulde rumvæsner, der vil spise vores hjerner. (Så kan vi få en ordentlig krig. Er ved at være træt af at Mellemøsten får alt eksponeringen på dét område!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 Michael Andersen 15 år siden

Ondskabsfulde rumvæsner? Jeg skynder mig at sætte [url= her[/url] på.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#14 Patriarch 15 år siden

Billeder, video, andre vidner?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#15 dyg 15 år siden

På med sølvpapirshattene! Alle 13!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#16 Patriarch 15 år siden

Davenport... Jeg mener du har snakket om at du godt kan lide Carl Sagen. Du anbefalte mig engang at læse Contact i hvert fald.

Jeg vil nu gengælde dig tjenesten og anbefale dig:
The Demon-Haunted World: Science as a Candle in the Dark

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Demon-Haunted_Wor...

En god bog :)

[edit] Faktisk vil jeg anbefale den til ALLE! Man burde skulle læse den i folkeskolen!
Gravatar

#17 davenport 15 år siden

Thx - den kigger jeg da lige på :)
Gravatar

#18 Patriarch 15 år siden

Det skal lige siges at den ikke er fiktion ala. Contact. Men super til nogen der har brug for et skud skepsis :)
Gravatar

#19 davenport 15 år siden

Jeg har altid interesseret mig for emnet, men min skepsis vokser år for år. I sin tid slugte jeg alt råt, men kan efterhånden luge lidt ud i litteraturen ;)
Har ca. en hyldemeter af UFObøger..
Gravatar

#20 Patriarch 15 år siden

hehe, samme her. Jeg har altid interesseret mig meget for "the unexplained", mystik, og ja, sorry, religion. Men min skepsis er også vokset en del. Men det har stadig min interesse, og jeg ville da elske hvis noget af det viste sig at passe... men pt. er jeg ikke overbevist om noget som helst 'overnaturligt'- Jeg tror på det når det ikke længere er overnaturligt, men naturligt.

Men læs den bog... den er super. I samme genre er der Unweaving the Rainbow af Richard Dawkins - den er dog ikke helt i samme klasse, eller med stamt fokus på skepsis... men også anbefalelsesværdig.

Skriv ny kommentar: