Gravatar

#1 davenport 16 år siden

Ganske interessant nyhed fra Newz her:
http://newz.dk/ufo-observationer-falder-sammen-med...

But we are not alone ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Spanner 16 år siden

Det er da rimelig enkelt, at når folk har været inde og se rumskibe i biffen, får deres fantasi dem til at se UFOer oftere end ellers.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#3 mr gaijin 16 år siden

Jamen selvfølgelig hænger det sådan sammen.

Den store myte er jo, at vi mennesker kan lave så gode effekter på computere. Ha. Think twice. Når Hollywood laver film om UFOer, ringer de selvfølgelig ud til nogle aliens og hører, om de vil spille med. Ren og skær casting. Sådan har man jo altid lavet film. Og så siger det jo sig selv, at der kommer en del UFO-sightings.

:p
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#4 frahm-2 16 år siden

præcist. De skal jo bruge nogle konsulenter, til at sikre at rumvæsnerne opfører sig naturligt på film. Nøjagtigt ligesom man hyrer gamle soldater som konsulenter på krigsfilm.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#5 dyg 16 år siden

Jeg har engang set en ufo nede ved min pizza-dealer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#6 The Insider 16 år siden

Touché!
War. War never changes.
Gravatar

#7 Thomsen 16 år siden

#5 - Havde du nærkontakt med den?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#8 dyg 16 år siden

#7 - Nej, for der var gået svamp i den :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 davenport 15 år siden

Yderst interessant: Da jeg kom hjem i nat fra fest (og ikke var fuld eller noget!), så jeg sku 3 ufoer... Det må det være da jeg ikke kan forklare hvad jeg så.
Jeg har meldt det ind på SUFOIs hjemmeside, og her er hvad jeg skrev:

"Jeg betragter 2 lyspunkter, der ved første øjekast ligner satellitter, men de flyver parallelt, hvilket er hvad der fanger min opmærksomhed helt. Jeg ser at der et stykke bag de to første, er endnu en "stjerne", der følger efter. Alle 3 lyspunkter holder en konstant fart, med samme afstand til hinanden, og bevæger sig lidt hurtigere end når man normalt betragter en satellit. Det interessante er buen de flyver i, for det er ikke i en lige linje over himmelen, men i en buet kurve fra sydvest til nordøst, og det ser bestemt kontrolleret ud.
Observationen tager omkring små 3 minutter, og lyspunkterne forsvinder bag skyerne.
Det er svært at fortælle om højde, da det som sagt drejer sig om lyspunkter, men da de forsvinder bag skyerne, må man antage at de er ret højt på himmelen."
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 The Insider 15 år siden

[x_files_theme.wav]
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: