Det du skriver under på er en indsamling til justitsministeriet, om stoppelse af ræve pels produktionens metoder, og kun ræve. Vil du støtte en anden sag skal du vælge den under anima's kampagner!
Denne underskriftindsamling er kun til røre for rævene's vilkår, og om at de skal ændres. Og om rævepels skal fjernes fra fødevareindustrien (som kaninpels og så meget andet) som de allerede har gjort i lande som england.
siden denne titel ikke rigtig rammer plet, prøvede jeg at skære det ud i pap. Er det fordi du ikke tror på hvad anima gør, så kan du også læse om sejrene på deres side. bl.a om tranport af dyr osv.
Anima har dvs hjulpet med at stoppe rævefarmene i england. hvilket man med et simpelt google tur kan se. Så i england indgår ræve ikke i fødevareindustrien mere! Dvs er det nu danmarks tur.
#18: Jeg påstår ikke at have set klippet, men befun skrev: "i mine øjne behøver jeg ikke mere dokumentation når jeg har set dyr proppet ind i kasse, hvor de æder hinanden, går med åbne knogle sår i flere uger, får intet at drikke i uger af gangen", hvorefter jeg må antage, at hun har set mere end hvad der bliver vist på hjemmesiden.
#21: Jeg skal meget gerne skrive under, så snart jeg 1) ser dokumentation for, at forholdende er som det påstås, 2) ser dokumentation for, at justitsministeriet overhovedet har lavet det udkast, og 3) kan se hvad det er jeg skriver under på.
Men engang igen er det ikke hvad vi diskuterede. Hvis jeg havde lavet indlægget havde det været ok? og haft relevance?...
Synes tråden har masser af revelance og rammer mig. Om det er noget andre vil tage til sig er jo deres side der bestemmer det, og det vil jeg ikke bestemme.
#23 En overskrift siger ikke noget om indholdet, ellers ville danmark være fucket hvis man tror på alle overskrift. Jeg insisterer på min ret som dansker til at brokke mig, og kræve ordentlig dokumentation.
Overskriften vil forbyde farmene, hvad er det bekendtgørelsen vil give lov til? Jeg troede da det var den sitet var i mod, men det er åbenbart en kampagne for at lukke farmene og ikke være med til at skabe "bedre" vilkår i opforstringen? Som jeg skrev så er jeg ikke imod pels som beklædning hvorfor skal jeg så lukke farmene? men jeg ser da gerne de har gode vilkår indtil deres ende og de bliver aflivet på en så human måde så muligt.
Jeg hader den slags venstreorienteret pis. Jeg hader piger fra gyminasiet, der tror de kan redde verden med deres underlige tøj, underlige ringe i læben og underlige dreadlocks. Jeg hader folk der kaster med toiletter ud af vinduerne, fordi de ikke fik deres vilje i demokratiet, hvis de overhovedet kunne lægge hashpiben for at gå ned og stemme.
Det bringer nok nogles pis i kog, men jeg spiser fx kun æg fra burhøns. Der er man sikker på at der ikke falder et lille hønselig ud af skallen. (Et æg er jo en hønsemensturation!)
..Og hvad med de ræve hele diskussionen handler om? - Man har da altid lavet tøj af dyr, og det er sikkert blødt og varmt. Man kan jo ikke tilgodese alt i denne verden. - Og til det med at det bliver brugt i fødevareindustrien, så siger jeg bare Fy for satan. Har i lugtet ræv? De stinker!
Red da nogle ordentlige dyr, ræve er jo stort set kun deforme hunde..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 filmz-befun 20 år siden
Denne underskriftindsamling er kun til røre for rævene's vilkår, og om at de skal ændres. Og om rævepels skal fjernes fra fødevareindustrien (som kaninpels og så meget andet) som de allerede har gjort i lande som england.
#22 cyberzed 20 år siden
#23 filmz-befun 20 år siden
siden denne titel ikke rigtig rammer plet, prøvede jeg at skære det ud i pap. Er det fordi du ikke tror på hvad anima gør, så kan du også læse om sejrene på deres side. bl.a om tranport af dyr osv.
Anima har dvs hjulpet med at stoppe rævefarmene i england. hvilket man med et simpelt google tur kan se. Så i england indgår ræve ikke i fødevareindustrien mere! Dvs er det nu danmarks tur.
#24 myggen 20 år siden
#19: Se ovenfor.
#20: Enig.
#21: Jeg skal meget gerne skrive under, så snart jeg
1) ser dokumentation for, at forholdende er som det påstås,
2) ser dokumentation for, at justitsministeriet overhovedet har lavet det udkast, og
3) kan se hvad det er jeg skriver under på.
#25 filmz-befun 20 år siden
Synes tråden har masser af revelance og rammer mig. Om det er noget andre vil tage til sig er jo deres side der bestemmer det, og det vil jeg ikke bestemme.
er glad for at linket poppede op her. Tak Rosa.
#26 cyberzed 20 år siden
Overskriften vil forbyde farmene, hvad er det bekendtgørelsen vil give lov til? Jeg troede da det var den sitet var i mod, men det er åbenbart en kampagne for at lukke farmene og ikke være med til at skabe "bedre" vilkår i opforstringen?
Som jeg skrev så er jeg ikke imod pels som beklædning hvorfor skal jeg så lukke farmene? men jeg ser da gerne de har gode vilkår indtil deres ende og de bliver aflivet på en så human måde så muligt.
Hvor er linket til bekendtgørelsen?
#27 myggen 20 år siden
#28 davenport 20 år siden
Jeg hader piger fra gyminasiet, der tror de kan redde verden med deres underlige tøj, underlige ringe i læben og underlige dreadlocks.
Jeg hader folk der kaster med toiletter ud af vinduerne, fordi de ikke fik deres vilje i demokratiet, hvis de overhovedet kunne lægge hashpiben for at gå ned og stemme.
Det bringer nok nogles pis i kog, men jeg spiser fx kun æg fra burhøns. Der er man sikker på at der ikke falder et lille hønselig ud af skallen. (Et æg er jo en hønsemensturation!)
..Og hvad med de ræve hele diskussionen handler om? - Man har da altid lavet tøj af dyr, og det er sikkert blødt og varmt. Man kan jo ikke tilgodese alt i denne verden. - Og til det med at det bliver brugt i fødevareindustrien, så siger jeg bare Fy for satan. Har i lugtet ræv? De stinker!
Red da nogle ordentlige dyr, ræve er jo stort set kun deforme hunde..
#29 MadMartigan 20 år siden
My man in Sønder Stenderup
Det er lige et indlæg i min ånd, det er godt skrevet... Jeg er enig hele vejen
#30 filmz-æsop 20 år siden
Man må også gerne mishandle snegle.
Darth Vader