Gravatar

#31 HelmerJ 20 år siden

Syntes det lyder lidt lige som transport af dyr syd på. "Uha, de står tæt og får ikke nok at drikke, de skal ha det bedere" Jo tak men er det ikke pisse lige gyldigt, når de blive skudt efterfølgende. Det er for mig at se lidt ligesom at give folk på dødsgangen en bedere seng, den sidste nat. Hvad kan det bruges til.

Det er ikke fordi jeg ikke syntes man skal behandle dyr ordenligt, men hvis man ser bort fra bidsår og mangel på vand er der ikke den store forskel på "de stakkels ræve" og den kanin/hamster/marsvin/chinchilla, hvor det jo også kan ske at unger ne glemmer at "vande", de har som regl ikke et bur der er meget større, men det er helt OK for dem snakker vi sødt til, og så har de et hjul at løbe rundt i.

Det er lidt svært at bure en "strejfer" inde. Hvis den havde 10m2 ville den bare løbe rundt langs kandten til den blev skør af DET. Det er de færreste dyr der er fremstillet til at blive lukke inde i små rum. Det vil næppe hjælpe at lukke farmene helt for så bliver produktionen bare flyttet til udlandet og jeg tror ikke folk fra "jordhule"-land går så meget op i om der er hul på ræven som de går op i pengene.

The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#32 davenport 20 år siden

Præcis!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#33 filmz-herskegut 20 år siden

Kan i det hele taget ikke se hvorfor folk de er så meget imod at give deres underskrift på det.. synes da kun det ville være en fin ting at gøre.
Jeg har (som mange andre) aldrig brudt mig om dyremishandling, og hvis 1 minut af min tid, bruges på at gå ind på en side, læse lidt.. give en underskrift og gøre lidt... hvorfor så ikke gøre det ? nu har folk jo mundhugges den sidste time over hvorvidt det ene eller andet..
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#34 cyberzed 20 år siden

#33 Kan også se det kan hjælpe i det store men jeg vil bare have en klarhed over hvad det præcis er jeg støtter :)
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#35 filmz-herskegut 20 år siden

Nu kan det jo ikke være noget farligt :) altså, det er nok ikke international terrorisme du giver din støtte til ;)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#36 HelmerJ 20 år siden

#34 nu støtter du bare de forpulede ræve når manden siger det.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#37 Spanner 20 år siden

Jeg skriver gerne under. Jeg har altid været fortaler for dyremishandling
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#38 filmz-ataris 20 år siden

#37 - Jeg tror du har misforstået noget. Det er mod dyremishandling :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#39 HelmerJ 20 år siden

hmm bomberæv... hvem har ikke mod på dyremishandling
Gravatar

#40 Yoda 20 år siden

Underskrift sat!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."

Skriv ny kommentar: