Gravatar

#91 Skeloboy 17 år siden

#79 - det bedste i ferien mangler: Fredericia Hardcore Festival fra på torsdag(men ok, har ikke rigtig haft ferie, har en praktikplads ved Odense Film Festival, så det tager en del tid).

#90 - det er satme også en rar følelse. Skal den forsvares også?
Gravatar

#92 lagoni 17 år siden

Uh ja, Odense Film Festival må jeg hellere huske. Og RobetFestival dagene før, der var også lidt film sidste år.

Vores bachelor skal desværre/heldigvis ikke forsvares, det har de afskaffet vist lige til vores årgang. På de to år på engelsk-uddannelsen har vi kun en enkelt mundtlig eksamen, så kunne godt ha' brugt et forsvar egentlig. Men lige nu koncentrerer jeg mig bare om at blive færdig, jeg har dovnet den for længe, så det bliver en travl måned...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#93 filmz-Aras 17 år siden

#92 - hehe, hvor synes jeg, jeg har hørt det før... ;)
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything".
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
Gravatar

#94 lagoni 17 år siden

Kan være jeg har brokket mig en gang eller ti herinde før, ja :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#95 davenport 17 år siden

Har lige snakket med TDC-kundeservice/support.
Min forbindelse røg sidst på eftermiddagen, og har været uden net siden (ryste, ryste)
Intet at beklage sig over idf. Han (som han sagde) nulstillede forbindelsen, og nu kører det bare igen.
Er det normalt at den slags sker, og hvorfor??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#96 filmz-Kadann 17 år siden

#95 -

Der er helt normalt og der kan være ret mange forskellige grunde til det.

Typisk er det bare modemmet der har fået noget galt i halsen og lige skal resettes. Udstyret på centralen og længere ud i verden benytter alle mulige former for software og det kan være der er røget en konfiguration et sted, der kan være gået noget galt under en opdatering eller lign. Mange gange aner man ikke engang hvad det er der går galt, man resetter bare linien som supporter og får skidtet til at køre igen.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#97 dyg 17 år siden

Er lige kommet hjem fra biografen. Heldigvis er jeg ikke skuffet over The Simpsons. Man kunne helt klart godt se, at nogle af de gamle forfattere var tilbage. Væsentligt bedre end hovedparten af afsnittene i sæson 15-18.

Og så formåede de at holde tempoet i hele filmen, der dog kun varede 80-85 minutter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#98 Skeloboy 17 år siden

#92 - der er også nogle rigtig fede film med, har set de fleste af dem(var med til at se de fleste af de 1300 film der blev indsendt), og ikke mindst nogle spændende specialprogrammer. Programmet er færdig, og det meste af den(alt, undtagen specialprogrammerne) er kommet på siden. Men ellers kan kataloget jo hentes gratis på bibliotekerne om et par uger.

#97 - Nice, glæder mig til at se den, har hørt fra et par af kammeraterne, den skulle være fed, men ok, de var ikke pålidelige da det var i en kæmpe efterbrandert de så den...
Gravatar

#99 dyg 17 år siden

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#100 Corgan 17 år siden

Glæder mig til i morgen hvor jeg skal på optagelse til en stereoskopisk HD film sammen med noget af crewet fra The Dark Knight.

Skriv ny kommentar: