Sidder og kigger på blu-ray titeler for at finde de første jeg skal ha mig, argg kan slet ikke forstå der ingen release date er på Batman Begins BD endnu.
Tror min første BD ender med at være Black Snake Moan, den har også den fordel at jeg ikke har set filmen endnu 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Jeg har fundet ud af at jeg er dødens budbringer. De nyheder jeg sender ind er tit om en der er død... Først Mr. Miagi, så Sven Nyqvist og nu Bergman. Må heller se om jeg kan finde en spændende nyhed, der er sjov..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder og halvsover her på arbejdet. Var til grill-tamtam med gode venner i går, og kom først ret sent i seng. Men hvad er bedre end en fremragende aften med gode øl, gode ostepølser og gode venner?
I aften kommer til at byde på Simpsons forpremiere i Cinemaxx, uha jeg glæder mig til at se nye Schwartzwelder-historier!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#81 elwood 17 år siden
Sidder og kigger på blu-ray titeler for at finde de første jeg skal ha mig, argg kan slet ikke forstå der ingen release date er på Batman Begins BD endnu.
Tror min første BD ender med at være Black Snake Moan, den har også den fordel at jeg ikke har set filmen endnu 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#82 mr gaijin 17 år siden
#83 filmz-Kadann 17 år siden
Den kan også sagtens anbefales. :)
#84 filmz-Aras 17 år siden
#82 - Det lyder da også godt, selvom du ikke har været der endnu... :)
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#85 davenport 17 år siden
Må heller se om jeg kan finde en spændende nyhed, der er sjov..
#86 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#87 aknot 17 år siden
lige nu sidder jeg og venter på jeg skal i biffen og se "The Host" er spændt på at se om den falder i god jord.
#88 dyg 17 år siden
I aften kommer til at byde på Simpsons forpremiere i Cinemaxx, uha jeg glæder mig til at se nye Schwartzwelder-historier!
#89 cyberzed 17 år siden
#90 lagoni 17 år siden