Lige kommet hjem efter og ha optaget film fra klokken 18 af, for satan hvor er mine ben ømme nu skal der soves, lige efter jeg har fået mig lidt Kold Cola ahh.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Er på job igen igen...suk. Glæder mig til det er overstået, for i aften venter en druktur med drengene, med udgangspunkt fra "halvvejen" med øl og ternings spil, hvad der sker derefter er ikke godt at vide, er dog ret sikker på at jeg har tømmermænd i morgen.
Jeg sidder lige og ser lidt "Tæskeholdet", mens jeg venter på at tage et smut ind til Paris for at nyde det gode vejr og måske en enkelt drink eller to.
Jeg har været i selskab med Harry Potter de sidste par dage. Kæresten og hendes lillesøster havde ikke set nogen af filmene, så vi lejede hele striben og så dem som opvarming til del nummer fem i biografen i morgen.
Dagen i dag er gået med uartigt mange kopper kaffe, at se Takashi Miikes Visitor Q og så at få læst lidt videre i William Burroughs' Naked Lunch.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Hæ, hæ. Jeg havde en god ven som læste "Naked Lunch" og følte at han ikke helt forstod den. Så læste han den på dansk men opdagede at det ikke hjalp det fjernest. Jeg tror tricket er at forsøge at tune sig ind på bogens univers, og holde op med at lede efter en overordnet historie. Det er en fantastisk bog, men der er nok ikke mange jeg vil anbefale den til. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Kom hjem fra en løbetur for lidt siden. Det er en dejlig aften - klart vejr og vindstille (der kommenterede jeg vejret igen - måske man skulle forsøge sig som meteorolog? :p ).
Frodo: "What news of the outside world? Tell me everything". Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#181 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#182 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#183 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#184 aknot 17 år siden
Glæder mig til det er overstået, for i aften venter en druktur med drengene, med udgangspunkt fra "halvvejen" med øl og ternings spil, hvad der sker derefter er ikke godt at vide, er dog ret sikker på at jeg har tømmermænd i morgen.
#185 filmz-Kadann 17 år siden
#186 filmz-Le Samouraï 17 år siden
Dagen i dag er gået med uartigt mange kopper kaffe, at se Takashi Miikes Visitor Q og så at få læst lidt videre i William Burroughs' Naked Lunch.
#187 mr gaijin 17 år siden
#188 Benway 17 år siden
#189 cyberzed 17 år siden
#190 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".