Jeg sidder og ser "Desperado" og ser frem til at den udkommer i HD af flere grunde. Dels er transferret på min DVD noget bras, lyden er også alt andet end imponerende og jeg tror at den vil se flot ud i HD.
Jeg synes, ligesom Bony i #70, også det er Tom Cruises bedste præstation. Og som du siger er der mange andre der er enig. En Oscar-nomination og en Golden Globe statuette må jo give et hint om det. ;-)
#71 filmz-Aras 17 år siden
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#72 Bony 17 år siden
#73 filmz-Aras 17 år siden
Har lige set Blinkende Lygter med lillebror.. Haha, den er stadig lige så sjov, som første gang jeg så den!
Gandalf: "Everything? You are far too eager and curious for a hobbit. Most unnatural".
#74 filmz-Kadann 17 år siden
#75 Skeloboy 17 år siden
#76 elwood 17 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#77 Corgan 17 år siden
#68:
Jeg synes, ligesom Bony i #70, også det er Tom Cruises bedste præstation. Og som du siger er der mange andre der er enig. En Oscar-nomination og en Golden Globe statuette må jo give et hint om det. ;-)
#74:
Riiiiight..... indrøm det nu bare. Der er kun én grund til at se den i HD: Salma Hayek. :-)
#78 filmz-Kadann 17 år siden
Hende kan jeg sikkert se i HD i film der står pænere end "Desperado". ;)
#79 filmz-Aras 17 år siden
#80 davenport 17 år siden