yep, jeg er ved at lære de html koder, men er ikke så godt hjemme i dem endnu. I learn.. Godt at der er kommet en anvisning nederst, det hjalp da lidt.
Tak for rådet.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#34 Til gengæld købte jeg den for nylig i den danske SF-udgave til sølle 40,- i FONA 2000 (den danske titel er "Den Usynlige Forfølger). Man burde stadig kunne få den.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Puha, den koster 219,95 hos Axel og 199 hos dvdoo! Ved i om man kan få den andre steder (bor i Jylland) eller om jeg bare skal vente til den nye R1 kommer....?
#10 (Seth GekOo) Ja, Dark Water er en god lille film, som der godt kan brygges interessante fortolkninger på.
Jeg vil gerne bidrage med nogle tanker desangående (ikke en dybdegående fortolkning af alle filmens elementer, dog!), men kan ikke lige overskue at formulere dem nu (er lidt fyraftenstræt). Håber, det er okay? Nu har jeg i hvert fald viftet med armene i mængden... :) Du hører fra mig!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#31 davenport 21 år siden
Godt at der er kommet en anvisning nederst, det hjalp da lidt.
Tak for rådet.
#32 chronaden 21 år siden
#33 davenport 21 år siden
Det er vel et filmz-site ?
#34 filmz-dr. hoax 21 år siden
#35 filmz-principia 21 år siden
DVDcompare er din ven!
---------------
DVD: http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/principia
#36 filmz-yoshimura 21 år siden
#37 filmz-dr. hoax 21 år siden
#38 filmz-dr. hoax 21 år siden
#39 evermind 21 år siden
Ja, Dark Water er en god lille film, som der godt kan brygges interessante fortolkninger på.
Jeg vil gerne bidrage med nogle tanker desangående (ikke en dybdegående fortolkning af alle filmens elementer, dog!), men kan ikke lige overskue at formulere dem nu (er lidt fyraftenstræt). Håber, det er okay? Nu har jeg i hvert fald viftet med armene i mængden... :) Du hører fra mig!