syntes at både Rosemarys Baby og Blair Witch Project er kedelige. Så endda "Blair" alene ved midnatstid. Må sige at den kom bare ikke ind under huden. Det samme med "Rose", min kærestes moder syntes at den var helt vild skræmmende, så jeg blev nød til at se den igen, men en tør prut for mig.
Dem jeg ka li' er: The Exorcist The Ring Dawn Of The Dead (helt ny) American Werewolf In London The Entity The Gate Poltergeist Cats (Den freaker mig ud hver gang de begynder at synge, det er måske bare mig)
Hvis nogen kunne lide "The Others" skulle de tage at se en anden film af Alejandro Amenábar kaldet Thesis eller Snuff, Den er også ret så god, der er specielt en scene i en kælder hvor der intet lys er, som er klam.
#10 Dark Water er den af de Asiatiske gysere jeg har set som jeg fandt mest skræmmende. Men jeg har også kun set tre af dem. Ringu, The Eye og den føromtalte Dark Water.
#11 Jeg er nu ikke enig i, at The Eye II er bedre end den første. Jeg synes ikke, historien er helt lige så god, men den har stadig et menneskeligt aspekt, som gør den absolut seværdig. I modsætning til mange andre gysere, viser "det onde" i The Eye sig jo at være knap så ondt, som man går og tror, og det finder jeg prisværdigt. Min karaktergivning ville være:
The Eye: 8/10 The Eye II: 7/10
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
En af de mest uhyggelige film, jeg kan huske jeg har set, må helt klart være Alien. Jeg var omkring de 11 år første gang jeg prøvede at se den, men den var så uhyggelig at jeg måtte gå i seng, og det har gjort indtryk. Tilgengæld har aldrig fundet sådan en som Poltergeist uhyggelig, jeg har mere opfattet den som en komedie (spørg mig ikke hvorfor), men jeg synes stadigvæk det er en fatastisk film.
En af de dårligste gyser jeg har set, må være It. Den mini-serie var dårlig. Måske fordi jeg synes bogen er noget af det uhyggeligeste jeg har læst. Bogen får serien til at minde om et afsnit af Bamses billedbog.
Jamen jeg syns bare der er noget helt specielt ved eye II, noget der virkelig rammer plet hos mig. Skal ikke lige kunne sige havd det er, men der er et eller andet jeg virkelig godt kan lide ved den.
Selve Historien synes jeg er super fed, måden den er fortalt på, der er bare så mange småting der er svære at beskrive, effecter osv.
Men jeg synes sgu det er en rigtig fed film.
_______________________________________ "I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#11 El vez 21 år siden
#12 lasse78 21 år siden
Dem jeg ka li' er:
The Exorcist
The Ring
Dawn Of The Dead (helt ny)
American Werewolf In London
The Entity
The Gate
Poltergeist
Cats (Den freaker mig ud hver gang de begynder at synge, det er måske bare mig)
#13 Morbid 21 år siden
#14 Herrguth 21 år siden
#15 dvjik 21 år siden
Dark Water er den af de Asiatiske gysere jeg har set som jeg fandt mest skræmmende.
Men jeg har også kun set tre af dem. Ringu, The Eye og den føromtalte Dark Water.
#16 filmz-yoshimura 21 år siden
Min karaktergivning ville være:
The Eye: 8/10
The Eye II: 7/10
#17 danschier.dk 21 år siden
En af de dårligste gyser jeg har set, må være It. Den mini-serie var dårlig. Måske fordi jeg synes bogen er noget af det uhyggeligeste jeg har læst. Bogen får serien til at minde om et afsnit af Bamses billedbog.
#18 Outbound Sith 21 år siden
Klovne blev aldrig det samme igen...
Fox Mulder
#19 filmz-Seth GekOo 21 år siden
Selve Historien synes jeg er super fed, måden den er fortalt på, der er bare så mange småting der er svære at beskrive, effecter osv.
Men jeg synes sgu det er en rigtig fed film.
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#20 lasse78 21 år siden
Fluen var den enesete film hvor jeg har holdt for mine øjne, men jeg var vist også kun en ca. 12 år. hehe