Entity er klart noget af det mest uhyggelige jeg har set. Jeg var ikke særlig gammel, og jeg sov ikke alene et godt stykke tid. Især da der stod tilsidst at hun boede der og der, og stadig blev forfulgt.. Den vil jeg klart anbefale.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#26 - Et godt råd en anden gang du skriver spoiler alarm, er at skrive hvilken film inden, da man ikke så ikke behøver at læse noget af spoileren for at finde ud af hvilken film det er. (Ikke det store problem lige her, da navnet stod først og selve spoileren til sidst, men bare et godt råd :)
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Det er stadig en god ide at nævne hvilken film man spoiler, inden man går igang med at spoile, når nu tråden, som denne, ikke omhandler én bestemt film :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#21 filmz-Daedalos 21 år siden
Bram Stoker's Dracula
Big
The Rock:Collectors Edition
Full Metal Jacket
Wall Street
Alle fra Dvdoo
How much does life weigh?
#22 Yoda 21 år siden
Nej, spøg til side. Jeg holder meget af "Exorcisten" og "The Shining" - det er gode gysere! Ellers er "Burnt Offerings" også myrekrybende god.
#21 Tror du poster forkert.
#23 El vez 21 år siden
#24 filmz-Seth GekOo 21 år siden
"I am Jack's medulla oblongata without me, Jack could not regulate his heart rate or breathing."
#25 filmz-Daedalos 21 år siden
How much does life weigh?
#26 davenport 21 år siden
Entity er klart noget af det mest uhyggelige jeg har set. Jeg var ikke særlig gammel, og jeg sov ikke alene et godt stykke tid. Især da der stod tilsidst at hun boede der og der, og stadig blev forfulgt.. Den vil jeg klart anbefale.
#27 filmz-WSTE_M 21 år siden
descend on us all this day, and for evermore.
#28 Zelle 21 år siden
#29 Captain Vallo 21 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#30 El vez 21 år siden