#222 jeg har prøvet med hårvækstfremmer, ved ikke om det kan anbefales, alle folk gik rundt og troede det var Warwick Davis i hans Ewok kostume.
Hvis man keder sig en dag skal man prøve bagfight, tag to dværge helst af forskellige type f.eks. en afrikansk jagtdværg, og en hollansk dværg. Prop dem i en stor sæk, og efter kort tid sku der gerne komme diverse lyde fra sækken.
Det kan være det er støn elelr også er det skrig, lige meget hvad så må sækken ikke åbnes før lydene er stillet hen, eller vent hvertfald en 2 timer's tid før du åbner sækken.
Resultatet er aldrig til at vide på forhånd 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
JEG MARTIN DAN ØNSKER AT FREMDYRKE VERDENS HØJESTE DVÆRG... den startede 1.20/1.30 - DEN SKAL SLUTTE 2.30 høj...
HA HA HA
( griber min dværg og lækker den i en lænke og trækker den med og sammen flygter vi op til mit hemmelige lab. oppe i det forladte slot skrigende IT WILL LIVE IT WILL LIVE.....)
Forskellen er, at ræve jo som nævnt kan eksekveres med en elektrode i røven. Der skal stærkere sager til for at få en dværg til at stille sutterne. Når jeg skal aflive en dværg plejer jeg at stille en 10-15 flasker Jägermeister ind i dens bur og så lade instinkterne klare resten.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
this line has been cencuret because of 100% pure cursing words.. this line has also been cencuret because of 100% pure cursing words.. guess what. this line has been cencuret because of 100% pure cursing words..
#221 davenport 19 år siden
Den jeg har boende i væggen er ikke pjattet. Den or ond, grum og grim! - Men lille, det er den!
Jeg fandt dette: http://www.musicv2.com/bank/images/864_iheartm_thu... Det må være fra noget undergravende virksomhed. Ingen ligefrem elsker de sataner. De er nyttige men olme.
#222 Martindan 19 år siden
I wanna play GOD!! ha ha ha
#223 filmz-Solevad 19 år siden
#224 elwood 19 år siden
Hvis man keder sig en dag skal man prøve bagfight, tag to dværge helst af forskellige type f.eks. en afrikansk jagtdværg, og en hollansk dværg. Prop dem i en stor sæk, og efter kort tid sku der gerne komme diverse lyde fra sækken.
Det kan være det er støn elelr også er det skrig, lige meget hvad så må sækken ikke åbnes før lydene er stillet hen, eller vent hvertfald en 2 timer's tid før du åbner sækken.
Resultatet er aldrig til at vide på forhånd 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#225 Martindan 19 år siden
JEG MARTIN DAN ØNSKER AT FREMDYRKE VERDENS HØJESTE DVÆRG... den startede 1.20/1.30 - DEN SKAL SLUTTE 2.30 høj...
HA HA HA
( griber min dværg og lækker den i en lænke og trækker den med og sammen flygter vi op til mit hemmelige lab. oppe i det forladte slot skrigende IT WILL LIVE IT WILL LIVE.....)
#226 Martindan 19 år siden
Nogen der ved om der er dværgfarme?
#227 davenport 19 år siden
#228 gi-jones 19 år siden
Når jeg skal aflive en dværg plejer jeg at stille en 10-15 flasker Jägermeister ind i dens bur og så lade instinkterne klare resten.
#229 filmz-befun 19 år siden
this line has also been cencuret because of 100% pure cursing words..
guess what. this line has been cencuret because of 100% pure cursing words..
#230 davenport 19 år siden