Gravatar

#231 gi-jones 19 år siden

Om det så er procenterne eller smagen der tager livet af det lille bæst må stå hen i det uvisse :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#232 HelmerJ 19 år siden

sidst jeg slettede en dværg startede jeg med arme og ben og så forsvandt resten af sig selv da jeg køret scandisk på den.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#233 Æsop9000 19 år siden

Undersøgelse nr 1 af dværge: Hvis man slår en dværg i hovedet med en hammer kommer der rødt vand ud af revnerne i dens hoved

Undersøgelse nr 2 af dværge: Hvis man tænder ild til en dværg råber den meget højt

#229 - jajada, men hvor er dværgene. Dette er jo en meget seriøs tråd....... ;)
I teorien er der ingen forskel på teori og praksis. I praksis er der
Gravatar

#234 Martindan 19 år siden

Iøvrigt kan jeg fortælle at mit projekt med at skabe verdens højesye dvræg til dels er fejlet til dels er lykkedes...

Den blev ikke så høj som forventet men den voksede men den kunne ikke klare presset... den øget højde gjorde at min dværg mistede sin realitetssant og virkeligheds opfattelse og ja den tog sig selv af dage i en rus....

Bivirkninger....

Well... må erhverve mig en ny dværg
for cryin' out loud......
Gravatar

#235 HelmerJ 19 år siden

Nogen der ved om der er dværge ude som freeware eller kræver køber dem, evt en demo eller trial version.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#236 gi-jones 19 år siden

#235 HA! Der er sgu ikke nogen der hverken udlåner eller udlejer dværge. De bliver slidt megahurtigt og enhver ved da, at éns første dværg altid går i stykker med det samme. Personligt holdt min første dværg kun i 3 dage. De laver dem ikke som i de gamle dage.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#237 elwood 19 år siden

jeg havde ikke læst vejledningen til min første dværg, hel ærlig hvem kunne vide den ikke kunne tåle Vingummibamser.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#238 dyg 19 år siden

#237 - Det burde du da kunne regne ud.. Det er jo kanibalisme!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#239 Martindan 19 år siden

er på min 17 dværg efterhånden... ved godt jeg ikke burde købe en ny hver gang men kan sgu ikke undvære de bæster...
for cryin' out loud......
Gravatar

#240 Captain Vallo 19 år siden

Det er ikke småting (hø-hø) man kan få for 25 bucks...
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?

Skriv ny kommentar: