Gravatar

#51 gi-jones 19 år siden

Jeg vil godt foreslå at man indfører en regel om at dværgene skal have tøj på. Man må gå langt for aerodynamik, i form af kemikalier og almindeligt værktøj, men jeg gider simpelthen ikke se på nøgne, flyvende mandslinger. Det er sgu for klamt.

Nu er jeg selv ret ny i sporten, men vil da godt give et par råd med til nybegyndere: Start med at melde Jer ind i en klub. Der er flere rundt omkring i landet, og fællesskabet omkring dværgekast er halvdelen af sporten. Man skal også lade være med at satse penge, selvom der er rigeligt med bookies derude. Det er usportsligt og man kan nemt tabe rigtigt mange penge (så man bliver nød til at gå fra hus og dværg). Sidst men ikke mindst skal I bare huske, at det handler om at have det sjovt, ikke om at vinde. Det er i orden at have en lidt sjusket og dårligt klædt dværg, hvis bare man nyder fællesskabet i sporten. Vi kan ikke allesammen blive eliteudøvere lige med det samme.

God kastning drenge.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#52 davenport 19 år siden

LOL gå fra hus og dværg :D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#53 rimmer 19 år siden

#51 Med hensyn til aerodynamikke så er en af de vigtigeste ting når man shopper dværge at sørge for at få en der er fleksibel og vil lade sit skæg barbere. Man kan vinde mange meter på den måde. Det er utroligt så mange kilo hårvækst sådan en lille fætter kan bære.
Et alternativ kan selvfølgeligt være at vælge en skaldet rase som nazi-dværg, older-dværg eller en Henrik Qvortrup-dværg.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#54 filmz-yoshimura 19 år siden

#53 Eller en cone head-dværg?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#55 rimmer 19 år siden

#54 Bare undgå dem der er orange med hvide striber. De er lavet af plastik og selvom det er mere holdbart end meget andet er det stadig noget hong-kong bras som alt andet plastik (Enkelte dvd-boxe undtaget).
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#56 elwood 19 år siden

hvad er jeres erfaring med hensyn til en hunkøns dværg eller en hankøns, jeg mener vil hundværgens "to fordele" være en kæmpe ulempe tænker her på vægten, og den åbenlyse modstand i luften, eller vil det være en fordel.

Jeg tænker man har i det mindste to faste punkter at kunne tage ordentlig fat i når man skal kaste...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#57 davenport 19 år siden

Det vækkede lige en del ubehagelige tanker, der!
Gravatar

#58 HelmerJ 19 år siden

#44 Martindan.

Det har ikke noget at gøre med Cyborg dværge, efter som dværge ikke findes, dværgen har i flere årtusinder været en udød race.

Alle de dværge der med på film er uhyggeligt troværdige CGI skabte væsner.

Jeg var engang selv offer for en form ondsindet practical joke hvor nogen lod en "tilsyneladene" dværg løbe over vejen hvor jeg kom gående, først troede jeg ikke mine egne øjne, men da jeg havde samlen mig efter denne sindsoprivende oplevelse, satte jeg i et vanvittigt sprint efter den lille satan, efter at ha lavet et atomic-drop på den lille lurendrejer, kunne jeg fjerne masken i bedste Scooby Doo stil. Det viste sig bare at være en 5-årig knægt men en udpræget træng til at prøve at chockere fredelige mennesker.

Hvilket sikker vil være sammen "virkeligheds forskydning" andre har oplevet når de kommer og siger de har set en dværg
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#59 Martindan 19 år siden

#58 - ha ha......
for cryin' out loud......
Gravatar

#60 davenport 19 år siden

58 - KÆTTER KÆTTER (tilføj lyden af fakler og oprørte bønder)

Skriv ny kommentar: