#58 Her har jeg så et vigtigt spørgsmål. Betyder også ulykke når en dværg krydser din vej, eller skal det være en sort dværg? Hvilket også for mig til at tænke (Hvis man kan kalde noget i denne tråd tanker) er det som i så mange andre idrætsgrene også i dværgkast sådannne at det rent genetisk kan være en fordel at være neger-dværg?
tror godt vi kan blive enige om at det betyde uheld når en dværg krydser din vej....... jeg var en rig mand indtil jeg mødte min eks kæreste (ok nu stopper jeg)
hmm... tror ikke der er den store fordel ved at være negerdværg... andre meninger?
Der findes ikke hundværge i Danmark, det er en skrøne! Hvis du endelig skal erhverve dig en dværg af hun"køn", så skal du nok mod Polen. De er sjældne og ikke særlig dyre, og de lugter og bider. Tag hellere og ring til Georg Olesen (ham den stærke), han kan skaffe dem i alle afskyggeninger. (Også i kines, men det koster!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
dværge er nogle beskidte bæster og deres opførsel... tsk tsk siger jeg bare... ved nogen om det er muligt at sende dem til opdragelse som man gør med hunde, eller skal man selv have tålmodigheden til at gøre det selv????
#61 Martindan 19 år siden
#62 rimmer 19 år siden
#63 Martindan 19 år siden
hmm... tror ikke der er den store fordel ved at være negerdværg... andre meninger?
#64 rimmer 19 år siden
#65 elwood 19 år siden
hehe så begynder det sku mere at minde om hammerkast vil jeg mene, og sorry Davenport for at vække endnu et par skrækkelige tanker der 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#66 Martindan 19 år siden
Hvad med hunkøns dværge? er disse en ulempe eller fordel?
#67 davenport 19 år siden
Hvis du endelig skal erhverve dig en dværg af hun"køn", så skal du nok mod Polen. De er sjældne og ikke særlig dyre, og de lugter og bider.
Tag hellere og ring til Georg Olesen (ham den stærke), han kan skaffe dem i alle afskyggeninger. (Også i kines, men det koster!)
#68 elwood 19 år siden
ja for min fætter han havde en tror det var en købt fra Ebay tsk tsk han ik rigtig klog, og den sked sku over det hele, og åd alt hans vaskepulver.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#69 gi-jones 19 år siden
#70 Martindan 19 år siden