Gravatar

#71 Martindan 19 år siden

og ville seksuel samkvem med sin dværg være moralsk forkert?
for cryin' out loud......
Gravatar

#72 elwood 19 år siden

#71 ajj føj kan man nu ikke engang nøjes med et klap på dens hoved ala. Benny hill, skal man nu ligefrem til at ned på hmm ja knæ er det jo så ikke engang, for at yde rose den ved et godt kast.

ajj hvis det er trenden i dag så tror jeg altså ikke lige dværgekast er noget for mig. Jeg håber da der er nogen som har rost en dværg kun ved at klappe dens hoved og dermed bevist at det er muligt. For det andet ajj føj.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#73 Martindan 19 år siden

#72 - rolig nu.... har ikke haft sex med min dværg.... det var mere et moralsk spørgsmål om rigtigt og forkert....
Gravatar

#74 Martindan 19 år siden

#72 og tillykke med de 23 år iøvrigt
Gravatar

#75 elwood 19 år siden

takker, og pyha blev lige nervøs der, med hensyn til din dværg.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#76 HelmerJ 19 år siden

her er lige et link til en dværg i aerodynamisk stilling. Ihvert tilfælle mere aerodynamisk end sædvanligt! ;-)
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#77 evermind 19 år siden

Hvor, HelmerJ? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#78 rimmer 19 år siden

AAAAAAAAAAAAAARGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!

Dværgene er her og de har stjålet HelerJ's link.
Ichy-Boo... It's my happy noice
Gravatar

#79 HelmerJ 19 år siden

Sorry den smuttede.
Her

Der skal gøres opmærksomt på at der jo selvfølgeligt er tale om et manipuleret billede, de små sataner findes jo ikke rigtigt
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#80 davenport 19 år siden

Jeg troede ikke de fandtes i hunner, men det er jo tydeligvis CGI det der..

Min søster tog iøvrigt et billede af en dværg i en telefonbox i London. Det kunne blive et fedt pladecover tror jeg!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: