Det skal lige siges, for god ordens skyld, at jeg ikke har noget imod Buffy-serien. Synes bestemt det er en serie med nogle ret fine kvaliteter. Men jeg mener dog stadigvæk at Deadwood er en markant bedre serie (hvilket retfærdigvis siger mere om Deadwood end det gør om Buffy), og nok den bedste serie produceret i nyere tid.
Der er bare et eller andet med The Sopranos hvor jeg glæder mig til at se et afsnit for at se hvad der nu kommer til at ske i den familie, men også at der er umuligt at sammenligne hver afsnit, de har hver deres stil mhs til emne og musik. Og Selvfølgelig fordi Tobin Bell kort er med i serien :P
The Wire så jeg for første gang for 2 måneder siden, karakterne var virkelig troværdige ligesom den verden omkring dem. Meget realistisk føles det. Men hvis man ikke kender karaktererne ordentlig kan man let miste interessen især i sæson 3. Men derfor synes jeg helt klart at det er en værdig finale, som begge på hver deres måde fortjener at vinde.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
The Sopranos er yderst overvurderet efter min mening. Den har da bestemt sine øjeblikke, men jeg blev overhovedet ikke fanget på samme måde som jeg gjorde af The Wire, Deadwood, Breaking Bad og Mad Men.
#31 Høegh 12 år siden
Men jeg mener dog stadigvæk at Deadwood er en markant bedre serie (hvilket retfærdigvis siger mere om Deadwood end det gør om Buffy), og nok den bedste serie produceret i nyere tid.
#32 Richard Burton 12 år siden
#33 Zombi 12 år siden
http://www.vulture.com/2012/03/drama-derby-mad-men...
#34 Kruse 12 år siden
#35 MMB 12 år siden
#36 Richard Burton 12 år siden
#37 inflector 12 år siden
#38 MOVIE1000 12 år siden
Der er bare et eller andet med The Sopranos hvor jeg glæder mig til at se et afsnit for at se hvad der nu kommer til at ske i den familie, men også at der er umuligt at sammenligne hver afsnit, de har hver deres stil mhs til emne og musik. Og Selvfølgelig fordi Tobin Bell kort er med i serien :P
The Wire så jeg for første gang for 2 måneder siden, karakterne var virkelig troværdige ligesom den verden omkring dem. Meget realistisk føles det. Men hvis man ikke kender karaktererne ordentlig kan man let miste interessen især i sæson 3. Men derfor synes jeg helt klart at det er en værdig finale, som begge på hver deres måde fortjener at vinde.
#39 sluppermand 12 år siden
#40 GodeGutter 12 år siden
The Wire har jeg kun set sæson 1 af, men skal nok se noget mere på et tidspunkt. Den er også fremragende.