Gravatar

#31 Høegh 12 år siden

Det skal lige siges, for god ordens skyld, at jeg ikke har noget imod Buffy-serien. Synes bestemt det er en serie med nogle ret fine kvaliteter.
Men jeg mener dog stadigvæk at Deadwood er en markant bedre serie (hvilket retfærdigvis siger mere om Deadwood end det gør om Buffy), og nok den bedste serie produceret i nyere tid.
Det der må ske må ske, måske

Gravatar

#32 Richard Burton 12 år siden

#31 +1
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#34 Kruse 12 år siden

Hvis man klikker på view the bracket, så vandt The Wire den kamp, og finalen står i mellem The Wire og The Sopranos.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#35 MMB 12 år siden

Det var jo det, jeg sagde. Og finalen vinder The Wire... Game over.
Gravatar

#36 Richard Burton 12 år siden

#33 -1
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#37 inflector 12 år siden

Sopranos bør vinde, det er helt klart, men The Wire er en kompetent udfordrer og fortjener i den grad anden pladsen.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#38 MOVIE1000 12 år siden

The Sopranos selvom the wire også er god :)

Der er bare et eller andet med The Sopranos hvor jeg glæder mig til at se et afsnit for at se hvad der nu kommer til at ske i den familie, men også at der er umuligt at sammenligne hver afsnit, de har hver deres stil mhs til emne og musik. Og Selvfølgelig fordi Tobin Bell kort er med i serien :P

The Wire så jeg for første gang for 2 måneder siden, karakterne var virkelig troværdige ligesom den verden omkring dem. Meget realistisk føles det. Men hvis man ikke kender karaktererne ordentlig kan man let miste interessen især i sæson 3. Men derfor synes jeg helt klart at det er en værdig finale, som begge på hver deres måde fortjener at vinde.

The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39 sluppermand 12 år siden

The Sopranos er yderst overvurderet efter min mening. Den har da bestemt sine øjeblikke, men jeg blev overhovedet ikke fanget på samme måde som jeg gjorde af The Wire, Deadwood, Breaking Bad og Mad Men.
Never trust a cop in a raincoat
Gravatar

#40 GodeGutter 12 år siden

Vil gætte på The Sopranos vinder. Det er også min yndlings tv serie of all time, så det er den jeg ville stemme på.

The Wire har jeg kun set sæson 1 af, men skal nok se noget mere på et tidspunkt. Den er også fremragende.

Skriv ny kommentar: