Af dem er Sopranos klart favoritten, efterfulgt at The Wire. Mad Men siger mig ikke en skid, har set halvanden sæson og det var mere end rigeligt.
Breaking Bad mangler jeg at se endnu.
Edit: The Sopranos har også den ekstra fordel at serien er færdig. Den har holdt et ganske stabilt niveau hele vejen igennem og har en af de mest omdiskuterede slutninger nogensinde, hvad end man kan lide den eller ej.
Det ser jeg som en klar fordel i forhold til serier som Mad Men og Breaking Bad, der stadig ikke er færdige og derfor er muligheden for at det hele går galt stadig til stede.
#1 Zombi 12 år siden
http://www.vulture.com/2012/03/the-best-tv-drama-o...
Afgørelsen falder d. 23.
Discuss!
#2 Richard Burton 12 år siden
#3 Twister 12 år siden
Genial trailer til The Sopranos:
#4 Zombi 12 år siden
Sopranos, Breaking Bad, The Wire og Mad Men.
Af dem er Sopranos klart favoritten, efterfulgt at The Wire. Mad Men siger mig ikke en skid, har set halvanden sæson og det var mere end rigeligt.
Breaking Bad mangler jeg at se endnu.
Edit: The Sopranos har også den ekstra fordel at serien er færdig. Den har holdt et ganske stabilt niveau hele vejen igennem og har en af de mest omdiskuterede slutninger nogensinde, hvad end man kan lide den eller ej.
Det ser jeg som en klar fordel i forhold til serier som Mad Men og Breaking Bad, der stadig ikke er færdige og derfor er muligheden for at det hele går galt stadig til stede.
#5 MMB 12 år siden
I øvrigt vinder The Wire nok den konkurrence på siden.
#6 bhs 12 år siden
#7 colocho 12 år siden
#8 Slettet Bruger [1497493319] 12 år siden
#9 Babo84 12 år siden
#10 Kruse 12 år siden