Ok, den er ikke blevet nævnt endnu, men... dadadada
Battlefield Earth. Den kan på ingen måder undskyldes. Mage til usammenhængende bras skal man kigge lægge efter. Man skulle tror at de involdverede var med i en kult af en slags.
Batman & Robin er også ultra-skidt. No arguments needed
Highlander II blev nævnt, men 3'eren er imo langt ringere. Ikke bare er de fuldstændig ligeglade med de to foregående film, men dialogen er den rene elendighed.
Hvis der findes en film med ringere dialog/plot må det være Rocky 5. Serien som man grædvist kan se blive dårligere og dårligere samtidig med at hovedkarakteren mister flere og flere hjerneceller. De skulle ha lært Sly at man ikke skal rammes rigtigt på film, så kunne de være at han kunne ha skrevet en mindre intetsigende film.
Hvis man har lyst til at se hvad man kan bruge dårlige film til, skal man med det samme anskaffe sig samtlige MST3K film (Mystery Science Theatre 3000). Her bliver lort lavet til guld som når man med vennerne joker ind over film. Ethvert show som kan gøre Eegah, Manos the hands of fate og Wild Wild World of Batwoman til seværdige film er genialt! I rest my case...
Jeg tror faktisk jeg har alle filmene i har nævnt udtaget en eller 2, men der er ingen af jer der kommer tæt på.. Naked Space med Leslie Nielsen er en film hvor han forsøger at være seriøs på et rumskib hvor der vandre en stor gele ting rundt og laver nogle underlige ting. Leslie siger intet nogen nongensinde ville synes er sjovt (ja ja, jeg ved godt han aldrig gør det, men han forsøger ikke engang). Så her har i en "vinder" mine damer og herrer, Naked SPACE!
Som en lille fodnote kan jeg sige at Asteroids heller ikke er noget værd, overhovedet.
Jeg får tics ved tanken om Battlefield Earth... Jeg er lidt usikker på om det er ironi (ang. det med kulten) fra din side Skittlez (ironi kan være svært at læse)... For den er vist lavet i et af Travoltas scientology-rus... Filmen er i hvert fald baseret på noget scientology-dommedagsprofeti-et-eller-andet.
Fandt i øvrigt en sjov diskusssion på imdb ang. filmen hvor der er én der postulerer at det er en god omskrivning fra bog til film, et svar på det:
"Wow, if this was a GOOD adaptation, that book must SUCK..." :)
En anden film der ikke er på listen som burde være det, er da klart filmen Waterworld... Den går sgu heller ikke ned i historien som en genistreg af en film !
* Universal Soldier - The Return. Fydaføjda den stank. Ad!!
* Ghost of Mars. Av en fuser... En af de mest hule oplevelser ever. Natasha Henstridge er jo lækker nok, men alt løber ligsom bare ud i sandet i den film.
"Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don't need."
#44 - Tja... Baseret på noget Scientology-stads kan man vel godt kalde det eftersom bogen er skrevet af stifteren af Scientology, L. Ron Hubbard, mens hovedrollen indehaves af Travolta der også er med i Scientology. Skrev projektopgave om dem i folkeskolen og var inde og besøge dem. Vi var 3 gutter afsted, og det ene sted fik vi lov til at se en introduktions-film...hvorefter de låste os inde i biografen!!! Det var lidt klamt!
Har nu aldrig rigtigt forstået hvorfor man skulle gå ind for en 'religion' der er stiftet af en science-fiction forfatter?!? :-)
Jeg har ellers altid ment, at selvom Highlander 3 er en skidt film, er den i det mindste mere tro mod den første film.
2'eren er jo bare et værk af en tydelig gal person, som begynder at rode rumvæsner og alt muligt junk ind i historien, som overhovedet ikke hører hjemme nogen steder.
Men, du har helt ret mht. Battlefield Earth.. den er en god kandidat til den værste film nogensinde.
#41 Kalle Ferm 22 år siden
#42 skittlez 22 år siden
Battlefield Earth. Den kan på ingen måder undskyldes. Mage til usammenhængende bras skal man kigge lægge efter. Man skulle tror at de involdverede var med i en kult af en slags.
Batman & Robin er også ultra-skidt. No arguments needed
Highlander II blev nævnt, men 3'eren er imo langt ringere. Ikke bare er de fuldstændig ligeglade med de to foregående film, men dialogen er den rene elendighed.
Hvis der findes en film med ringere dialog/plot må det være Rocky 5. Serien som man grædvist kan se blive dårligere og dårligere samtidig med at hovedkarakteren mister flere og flere hjerneceller. De skulle ha lært Sly at man ikke skal rammes rigtigt på film, så kunne de være at han kunne ha skrevet en mindre intetsigende film.
Hvis man har lyst til at se hvad man kan bruge dårlige film til, skal man med det samme anskaffe sig samtlige MST3K film (Mystery Science Theatre 3000). Her bliver lort lavet til guld som når man med vennerne joker ind over film.
Ethvert show som kan gøre Eegah, Manos the hands of fate og Wild Wild World of Batwoman til seværdige film er genialt!
I rest my case...
#43 filmz-Plimmer 22 år siden
Som en lille fodnote kan jeg sige at Asteroids heller ikke er noget værd, overhovedet.
#44 22 år siden
Fandt i øvrigt en sjov diskusssion på imdb ang. filmen hvor der er én der postulerer at det er en god omskrivning fra bog til film, et svar på det:
"Wow, if this was a GOOD adaptation, that book must SUCK..." :)
En anden film der ikke er på listen som burde være det, er da klart filmen Waterworld... Den går sgu heller ikke ned i historien som en genistreg af en film !
#45 coolflash 22 år siden
Bras jeg lige kan komme på:
* Universal Soldier - The Return. Fydaføjda den stank. Ad!!
* Ghost of Mars. Av en fuser... En af de mest hule oplevelser ever. Natasha Henstridge er jo lækker nok, men alt løber ligsom bare ud i sandet i den film.
#46 McPeter 22 år siden
Har nu aldrig rigtigt forstået hvorfor man skulle gå ind for en 'religion' der er stiftet af en science-fiction forfatter?!? :-)
#47 SpielbergFreak 22 år siden
Highlander 2
#48 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#49 filmz-Kadann 22 år siden
Jeg har ellers altid ment, at selvom Highlander 3 er en skidt film, er den i det mindste mere tro mod den første film.
2'eren er jo bare et værk af en tydelig gal person, som begynder at rode rumvæsner og alt muligt junk ind i historien, som overhovedet ikke hører hjemme nogen steder.
Men, du har helt ret mht. Battlefield Earth.. den er en god kandidat til den værste film nogensinde.
#50 gi-jones 22 år siden