Den scene, hvor en genial forbryder finder på at røve en donutshop, og man så ser en masse lasersigtekorn på ham.. hvilke naturligvis tilhører alle de betjente, som er i den famøse donutshop.
Ejeren læner sig over til forbryderen og siger noget i retning af: "What's it like, being a rocket-scientist"?
user comment: If I didn't know this was filmed in Bulgaria and actually used a studio standard camera to film it, I could almost swear this movie was put together by a group of teenagers and filmed in a really big backyard.
Apparently, this movie was based on a book called "Warhammer." Although it actually looks like a low-budget cross between "Lord of the Rings," "Final Fantasy," and "Behind Enemy Lines." There's nothing to suggest that this movie is science-fiction except that it supposedly takes place on another planet (which looks like an Earth full of Americans and Bulgarians) and a few characters use magical powers (which they call programming.) There is way too many plotholes to recommend this movie. It never explains why these people are at war, why the women use magic, or what the heck these "Watchdog" creatures are and how they affect locked vaults.
This is one screwed-up movie.
(håber ikke det var for langt) :D
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Man har gennem tiden godt nok set mange ringe film. Mortal Kombat: Annihilation Jaws 4, især scenen til sidst hvor hajen braser gennem ruden, her har jeg flere gange været ved, at græde af melidenhed over at film kan synke så lavt. RoboCop 3 Batman & Robin Spice World Police Academy: Mission to Moscow
Men bunden af kransekagen er uden tivl Highlander II: The Quickening. Jeg har en enkelt gang sat mig ned fast besluttet, at se den efter flere forgæves forsøg. Jeg fik set den, færdig, men den vil altid være splinten i mit øje.
1.Mission to Mars 2.Jaws 3 og 3 3.Alle Chuck Norris og Michael Dudicoff film 4.Deep Blue Sea 5.Dare Devil - FØJ FOR EN GRIM FILM 6.Humørkortstativssælgerens søn' 7.Armaggeddon - FYYY 8.Kung Pow - Nej den er ikke sjov, den stinker!
#36: Jeg synes også den holder... selvom hajerne kan svømme baglæns... det er en fysisk umulighed, så er jeg sgu ligeglad hvor kloge de så end er!!!
#38: Hvis man ser på 3'eren som en komedie er den faktisk rigtig sjov... og det var jo faktisk meningen det skulle have været en spoof ved navn "Jaws 3 - People 0"
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Sphere med Dustin Hoffman, Samuel L. Jackson, Sharon Stone.
Det er lang tid siden jeg har set den, så jeg kan ikke huske så meget af handlingen. Alt hvad jeg husker var at da jeg lejede den tænkte jeg: "Dustin Hoffman, Samuel L. Jacson - det kan ikke gå helt galt!" Men det kunne det desværre. Det var en ringe filmoplevelse.
#31 filmz-Kadann 22 år siden
Der er da en enkelt cool scene i den film...
Den scene, hvor en genial forbryder finder på at røve en donutshop, og man så ser en masse lasersigtekorn på ham.. hvilke naturligvis tilhører alle de betjente, som er i den famøse donutshop.
Ejeren læner sig over til forbryderen og siger noget i retning af: "What's it like, being a rocket-scientist"?
#32 Patriarch 22 år siden
#33 Skobbolop 22 år siden
Her er en af dem jeg husker:
"For the Cause" fra 2000
http://www.imdb.com/title/tt0113092/
user comment:
If I didn't know this was filmed in Bulgaria and actually used a studio standard camera to film it, I could almost swear this movie was put together by a group of teenagers and filmed in a really big backyard.
Apparently, this movie was based on a book called "Warhammer." Although it actually looks like a low-budget cross between "Lord of the Rings," "Final Fantasy," and "Behind Enemy Lines." There's nothing to suggest that this movie is science-fiction except that it supposedly takes place on another planet (which looks like an Earth full of Americans and Bulgarians) and a few characters use magical powers (which they call programming.) There is way too many plotholes to recommend this movie. It never explains why these people are at war, why the women use magic, or what the heck these "Watchdog" creatures are and how they affect locked vaults.
This is one screwed-up movie.
(håber ikke det var for langt) :D
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#34 filmz-nemesis 22 år siden
Mortal Kombat: Annihilation
Jaws 4, især scenen til sidst hvor hajen braser gennem ruden, her har jeg flere gange været ved, at græde af melidenhed over at film kan synke så lavt.
RoboCop 3
Batman & Robin
Spice World
Police Academy: Mission to Moscow
Men bunden af kransekagen er uden tivl Highlander II: The Quickening. Jeg har en enkelt gang sat mig ned fast besluttet, at se den efter flere forgæves forsøg. Jeg fik set den, færdig, men den vil altid være splinten i mit øje.
#35 SpielbergFreak 22 år siden
2.Jaws 3 og 3
3.Alle Chuck Norris og Michael Dudicoff film
4.Deep Blue Sea
5.Dare Devil - FØJ FOR EN GRIM FILM
6.Humørkortstativssælgerens søn'
7.Armaggeddon - FYYY
8.Kung Pow - Nej den er ikke sjov, den stinker!
#36 chandler75 22 år siden
Jeg har nu også en svaghed for Dudicoffs "American Ninja" film.
#37 McPeter 22 år siden
#35: Jaws 3 og 3?! Er det så Jaws 6 eller hva?! :-)
#38 SpielbergFreak 22 år siden
Aaarh pis, jeg mener 3 og 4! Sorry;-)
#39 azathoth 22 år siden
#38: Hvis man ser på 3'eren som en komedie er den faktisk rigtig sjov... og det var jo faktisk meningen det skulle have været en spoof ved navn "Jaws 3 - People 0"
#40 Kia 22 år siden
Det er lang tid siden jeg har set den, så jeg kan ikke huske så meget af handlingen. Alt hvad jeg husker var at da jeg lejede den tænkte jeg: "Dustin Hoffman, Samuel L. Jacson - det kan ikke gå helt galt!" Men det kunne det desværre. Det var en ringe filmoplevelse.