Well Dødskamp på Saturn 3(aka. Saturn 3) er en katastrofe. En sci-fi film med Harvey Keitel, Henry Fonda og Farrah Fawcett i hovedrollerne. Den film er simpelthen intelektuelt selvmord. Et eller vrøl med en base på saturn der får besøg af Keitel og hans møg robot. Robotten går amok og spreder rædsel og kedsomhed. Filmen er en stor katatrofe! Batman og Robin er jo en kæmpe farce, de fleste har set den, så det kan ikke svare sig at gengive handlingen, eller mangel på samme. I et svagt øjeblik blev jeg overtalt til at se den i biffen, føj for en hømer. Skuespillet er ringe, historien og skurkene er platte. Der er faktisk ikke noget godt at sige om den. The Blair Witch projekt står da også som en skræmmende ringe oplevelse. Jeg havde relativt store forventninger og ingen af dem blev indfriet. Til sidst sad jeg bare og håbede på at de der 3 punks ville få flået deres hjerter ud, så filmen kunne slutte. Massakren i Rom er også meget meget dårlig. Det er lang tid siden jeg har set den, men i store træk handler den om en italiensk præst under anden verdenskrig der løber ind og ud af nogle kontorer og til sidst bliver henrettet sammen med 329 italienere. Den sidste scene er ekstremt lang og frygtelig kedelig.
#12 ja The Postman er ringe. Men det er Blade Runner og Apocolypse absolut ikke, syntes jeg ihvertfald :)
#11 Morbid 22 år siden
#12 SpielbergFreak 22 år siden
Blade Runner - Ridley Scott
1941 - Steven Spielberg
Det er nok de tre dårligste film jeg har set
og forresten Apocalypse Now
#13 Morbid 22 år siden
#14 inflector 22 år siden
Batman og Robin er jo en kæmpe farce, de fleste har set den, så det kan ikke svare sig at gengive handlingen, eller mangel på samme. I et svagt øjeblik blev jeg overtalt til at se den i biffen, føj for en hømer. Skuespillet er ringe, historien og skurkene er platte. Der er faktisk ikke noget godt at sige om den.
The Blair Witch projekt står da også som en skræmmende ringe oplevelse. Jeg havde relativt store forventninger og ingen af dem blev indfriet. Til sidst sad jeg bare og håbede på at de der 3 punks ville få flået deres hjerter ud, så filmen kunne slutte.
Massakren i Rom er også meget meget dårlig. Det er lang tid siden jeg har set den, men i store træk handler den om en italiensk præst under anden verdenskrig der løber ind og ud af nogle kontorer og til sidst bliver henrettet sammen med 329 italienere. Den sidste scene er ekstremt lang og frygtelig kedelig.
#12 ja The Postman er ringe. Men det er Blade Runner og Apocolypse absolut ikke, syntes jeg ihvertfald :)
#15 Patriarch 22 år siden
#16 Zelle 22 år siden
#11 - Ja, den var fandeme også dårlig, levede slet ikke op til den nice 1'er...
#17 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#18 chandler75 22 år siden
"Armageddon"
"Pearl Harbor"
"The Fifth Element"
#19 azathoth 22 år siden
#20 trekster 22 år siden
LOL! :)