Gravatar

#1 davenport 22 år siden

Hvad synes i?
(Jeg mener RIGTIGE film, ikke sådannoget som Stjerner uden Hjerner-agtige)

Med risiko for slagtning mener jeg at "Høj Pistolføring" er topmålet af ringe flicks. Jeg hader simpelhen Leslie Nielsen og alt der læner sig op af genren. Det er plat og dumt, og det er ikke underholdende (for mig!)

Jeg har her givet en lille beskrivelse hvorfor jeg mener det jeg gør, og det må i også godt gøre. Det er altid rart med en begrundelse.

Tråden er ment på den måde, at jeg godt kunne tænke mig at se forummets forskellighed. Vi diskuterer tit gode film, lad os prøve med nogle dårlige.

_
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Kalle Ferm 22 år siden

Without a doubt "Say it ain't so" - "Sig det er løgn" med Heather Graham. Hun var grunden til at jeg og en af mine kammerater gik ind for at se den... og det var godt nok dumt.

Aldrig har jeg set så elendig en komedie. Alt for overgearet og irriterende forudsigelig. Jeg kan ikke sige mere om den, da jeg virkelig forsøger at fortrænge den oplevelse.

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#3 Patriarch 22 år siden

i er helt galt på den... Batman og Robin er den værste film ever... ihvertfald hvis man måler det på en penge/skod ratio
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#4 davenport 22 år siden

Nej, nej. DIN mening.
Nogle mener fx at Titanic (ikke mig) er meget dårlig, men den tjente mønt.
Gravatar

#5 Patriarch 22 år siden

ikke noget med min mening.. sådan er det bare.. prøv at slå op i et nyere leksikon under "verdens dårligste film"
Gravatar

#6 McPeter 22 år siden

En af de få film jeg nogensinde direkte har slukket for fordi jeg ikke ku klare mere er 'Submarine Terror' (et klassisk, 'nu-er-der-3-VHS-for-en-hund-og-jeg-mangler-den-sidste'-køb), der handler om atomubåden Kursk der bliver kapret af terrorister. Tror egenligt mest jeg købte den fordi det ikke var så lang tid efter Kursk var sunket og grundlaget for filmen var ligesom væk og det syntes jeg var lidt pudsigt. Ikke desto mindre var filmen ligeså katastrofal dårlig som titlen lidt hentyder til, så jeg blev nødt til at stoppe med at se det - kunne simpelthen ikke klare mere!
Nu står båndet klar derhjemme til en dag jeg bliver rigtigt rasende - har nemlig hørt fra en veninde at det er utroligt kompenserende at smadre et videobånd mod en væg eller et træ når man er sur - det skulle nemlig splintres i 1000 små stykker, men den lange båndstrimmel hvirvler omkring... (Glæder mig næsten til jeg engang bliver rigtigt sur!) :-)

Ps. Er desuden meget enig med #1 - Leslie stinker! Lidt ligesom Steve Martin. På trods af det har det alligevel lykkedes mig at se en del af deres film igennem min barndom... :-(
(Steve Martin i The Pink Panther 6?! - OH NO!!!!)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#7 filmz-Kadann 22 år siden

#5 -

davenport efterspørger din mening, ikke den værste film ud fra tal. :)

Jeg vil så sige, at en af de værste film jeg har set, er "Glen or Glenda" af den legendariske Ed Wood. Modsat "Plan 9 From Outer Space", som er ufrivilligt morsom, så er "Glen or Glenda" både kedelig og dårlig.

Ellers er "Wyatt Earp" også en god kandidat, når det kommer til kedsomhed.. for hulen, jeg kedede mig, da jeg så den film. Dennis Quaid er faktisk det eneste lyspunkt i den film.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#8 Patriarch 22 år siden

Det er også min mening... kommentaren om en penge/skod ratio var til dem der ikke umidelbart var enige... så måtte de da blive det efter af have set sådan på det :D
Gravatar

#9 lagoni 22 år siden

Jeg kan nok ikke tillade mig at sigge dette, for jeg fik aldrig set filmen færdig (har den på DVD, men tror aldrig jeg får tålmodighed nok til at se den færdig), men Den Blodige Weekend/The Ostermann Weekend er nok en af de ringeste film jeg har set. Dårligt manuskript og instruktion, mens skuespillerne forgæves prøver at leve op til deres ry (Dennis Hopper, Rutger Hauer m.fl.).

Men hvis der er nogen her der har set hele filmen, vil jeg meget gerne høre deres mening om den.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#10 davenport 22 år siden

Det er bare raket Patriarch. :) Det er jo også en ringe film !

Lad os komme videre med tråden..

_

Skriv ny kommentar: