Hey Kalle Ferm, du lyder som noget af en Michael Crichton fan. Det er jeg selv. Især Kuglen, den rykker for vildt. Jeg tror aldrig jeg har læst en bog så hurtigt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Lige et par stykker mere... måske er de ukendt for de fleste, men de har gjort et uudsletteligt indtryk på mig som de ubegribeligt elendige film, de er:
Untamed Heart - på dansk Ustyrlige Hjerter. Christian Slater i den klægeste gang sødsuppe, jeg nogensinde har set.
A Walk In The Clouds - på dansk Kærlighedens Dal (BARE NAVNET!). Keanu Reeves i en fornærmende dårlig ligegyldighed af et romantisk drama, hvor man hele vejen igennem ikke er et øjeblik i tvivl om, at de unge elskende nok skal få hinanden i enden... til sidst. Fik jeg sagt sødsuppe?
Ja, davenport. Jeg har læst næsten alle Chrichtons bøger. :-) Han er suveræn - hvis de havde lavet Jurassic Park tættere op af hans bøger ville filmene have været MEGET bedre. Kuglen er simpelthen for fed. :-D
Har dog ikke fået læst hans nyeste bøger - er de gode?
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
jeg synes ikke de nye er så fede som de gamle. Der er gået for meget pengemaskine i det, tror jeg. Jeg læste Prey, men den har ikke samme spænding som fx JP eller på nogen måde Kuglen.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#71 SpielbergFreak 22 år siden
Vi har det nok ens, jeg synes begge X-Men film holder 100%
Spiderman var også ganske udmærket.
Men den bedste superhelte film i nyere tid , er uden tvivl Batman 1.
#72 davenport 22 år siden
#73 lagoni 22 år siden
#74 DarkLight 22 år siden
Hér
Mener iøvrigt Kevin har en sjov t-shirt reference på, men kan ikke lige huske hvad det var...
#75 22 år siden
#76 filmz-helltrucker 22 år siden
Untamed Heart - på dansk Ustyrlige Hjerter. Christian Slater i den klægeste gang sødsuppe, jeg nogensinde har set.
A Walk In The Clouds - på dansk Kærlighedens Dal (BARE NAVNET!). Keanu Reeves i en fornærmende dårlig ligegyldighed af et romantisk drama, hvor man hele vejen igennem ikke er et øjeblik i tvivl om, at de unge elskende nok skal få hinanden i enden... til sidst. Fik jeg sagt sødsuppe?
Og så er der jo også Kampen Om Gallien...
#77 Kalle Ferm 22 år siden
Han er suveræn - hvis de havde lavet Jurassic Park tættere op af hans bøger ville filmene have været MEGET bedre. Kuglen er simpelthen for fed. :-D
Har dog ikke fået læst hans nyeste bøger - er de gode?
Jakob
#78 inflector 22 år siden
#79 davenport 22 år siden
jeg synes ikke de nye er så fede som de gamle. Der er gået for meget pengemaskine i det, tror jeg.
Jeg læste Prey, men den har ikke samme spænding som fx JP eller på nogen måde Kuglen.
#80 Kalle Ferm 22 år siden
Jakob