Ja, klart. Den lærte mig meget om Japansk virksomhedskultur, som er vanvittig forskellig fra vores. Fedt at de har en der er ansat til at græde for firmaet. :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Magen til musikvideo. En stor samling kikset mtv film med den mest overdrevne brug af slow motion i de mest kiksede situationer jeg nogensinde har set. Derudover et fuldstændig til grin brug af wires, selv Fat Bastard ville blive ked af det. Helt ufatteligt så mange usammenhængende scener den film indeholder. Intet fungerer i den film. Skuespillerne er upålidelige, scener der skal være sjove er kiksede, scener der skal være seje er flade... alt er simpelthen i vejen. Urealistisk? Tja, i og for sig kan en film godt være god selvom den er urealistisk men Charlie's Angels uden hæmninger er mere urealistisk end urealistisk. Og sidst men ikke mindst, Plz Gud, Fri mig fra dansescener med mrs Fatass Barrymore. Jeg har ikke noget imod Cameron Diaz i ikke alt for meget tøj, men Drew Barrymore... BVADR! Kort og godt, BVADR!
#81 davenport 22 år siden
Fedt at de har en der er ansat til at græde for firmaet. :)
#82 22 år siden
> Anaconda...den maa jeg sige er hamrende daarlig!!
Jeg må nok tilslutte mig Ole Michelsens kommentar fra Crunch, da han trak sig som vært for Bogart.
Vært: "Hvis du nu kunne give nul hatte til en film, hvilken skulle det så være?"
Ole: "Anaconda!"
Det tog ham under et kvart sekund at komme med det svar. Forstår jeg satme godt.
#83 filmz-psmadsen 22 år siden
Værste film ever: Charlie's Angels: Full Throttle
Magen til musikvideo. En stor samling kikset mtv film med den mest overdrevne brug af slow motion i de mest kiksede situationer jeg nogensinde har set. Derudover et fuldstændig til grin brug af wires, selv Fat Bastard ville blive ked af det.
Helt ufatteligt så mange usammenhængende scener den film indeholder.
Intet fungerer i den film. Skuespillerne er upålidelige, scener der skal være sjove er kiksede, scener der skal være seje er flade... alt er simpelthen i vejen.
Urealistisk? Tja, i og for sig kan en film godt være god selvom den er urealistisk men Charlie's Angels uden hæmninger er mere urealistisk end urealistisk.
Og sidst men ikke mindst, Plz Gud, Fri mig fra dansescener med mrs Fatass Barrymore. Jeg har ikke noget imod Cameron Diaz i ikke alt for meget tøj, men Drew Barrymore... BVADR!
Kort og godt, BVADR!
#84 MadMartigan 22 år siden
#85 Patriarch 22 år siden
Enhver der så traileren, og alligevel gik ind og så den, har selv bedt om det
#86 filmz-Kadann 22 år siden
Helt enig.. det var ren barbiedukke-action, bare man så traileren, så det har folk selv været uden om. ;)
#87 McPeter 22 år siden
#88 filmz-Plimmer 22 år siden
#89 filmz-psmadsen 22 år siden
#90 MadMartigan 22 år siden