Gravatar

#31 Patriarch 18 år siden

LOL... første april? :D

Crazy
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#32 filmz-patrickmoog 18 år siden

#30 Det er jo en fuldstændig sindsyg tilgang til sagen der bliver lagt frem af ham, han vil jo have indført det vilde vest igen...

Det er vist tid at kalde Earp brødrene sammen igen :)
Gravatar

#33 elwood 18 år siden

Så lige tv2 nyhederne, hvor en amerikansk kvinde blev spurgt om loven, sku ændres med hensyn til våben, det havde hun ikke en kommentar til, og efter spørgsmålet blev gentaget sagde hun, at de jo var nødt til at beskytte sig.

jeg ved ikke hvad jeg skal sige til den kommentar, kort sagt vil jeg mene loven sku ændres,men ja det er nok alt for stort skridt for amerikanerne.

Jeg er spændt på hvad Bush siger når han holder tale (godt nok hader jeg den mand, men jeg vil aligevel gerne lige høre hvad han siger)

Btw troede universiteterne derover havde metal detektore, eller det er måske kun på et udvalg af dem ?

Det synes jeg umiddelbart sku indføres på VT.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#34 jessup 18 år siden

Jeg så en tidligere chief FBI profiler på Larry King (som er det af deres programmer på europæisk CNN som ligner mest noget fra Fox). Hun svarede til spørgsmålet om Gun control ville gøre en forskel at de i england ikke havde så mange håndvåben men at hun havde hørt om en englænder der havde løbet ind i et indkøbscenter og stukket en masse med en kniv - og det er jo næsten det samme:). Hendes pointe var at hvis man afskaffede håndvåben så ville mordraten stige propotionelt i knivoverfald. Drive by knifing vend jer til det - finske tilstande.
This is just until June
Gravatar

#35 elwood 18 år siden

Og ja nu har jeg lige hørt det, Jack Thompson har været på fox news, og sagt årsagen er computer spil.

kan ikke lige finde et link, men de er begyndt at snakke om det på GTA4 forum'et på gamespot.

Den mand går mig virkelig på nerverne.

Gravatar

#36 jessup 18 år siden

Det er skægt at den amerikanske kultur har forvandlet en sydkoreansk udvekslingsstudent til en massemorder gennem musik, computerspil,film og diverse andre floskler på mindre end et år - det er i hvertfald ikke noget at gøre med våben er mere udbredt end ipods. Selvfølgelig kan han hører det derhjemme i Korea jeg er klar over det er vare man handler med - men der røg lidt af det amerikanske kulturperpektiv.
This is just until June
Gravatar

#37 jessup 18 år siden

ok ,jeg havde hørt forkert han har boet her i 15 år.
This is just until June
Gravatar

#38 elwood 18 år siden

og nu er familiens hjem så invaderet eller hvertfald har Cnn begyndt at snakke med deres postmand, suk der går lang tid før den her familie får fred igen.
Gravatar

#39 filmz-mrhands 18 år siden

When you're born you get a ticket to the freak show. When you're born in America, you get a front row seat.
- George Carlin
Gravatar

#40 filmz-maxhh 18 år siden

Jeg vil så vove den påstand at våbenlovene intet har med den slags tragiske begivenheder at gøre... Hvis man tager Svejts som eksempel, så skal alle have et skydevåben i hjemmet, og alligevel ser man ikke helt samme tilstande som i USA... Det er et samfundsmæssigt problem, hvor våbene ikke skaber problemet...

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."

Skriv ny kommentar: