Håber selvfølgelig at Danmark vinder og hvis bare Rommedahl holder sig fra bolden (eller falder i skudøjeblikket) tror jeg godt vi kan gå hen og overraske. Når det er sagt kan man jo ikke benægte at Holland er klare favoritter, og hvis de spiller som de gjorde i gruppespillet til EM for to år siden ser det sort ud.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Det er jo en vane at sige "i aften" når det gælder fodbold ! :D
Det er da også hel håbløs planlægning at lægge kampe i dagstimerne på et tidspunkt, hvor kun et fåtal af folk har ferie ! :)
Og så gider jeg i øvrigt ikke høre på argumenterne med "der er også folk i andre tidszoner" når europa med flere længder er det mest fodboldglade kontinent i verden, efterfulgt af sydamerika, hvor det er endnu dummere at sende nu, da klokken er lort om morgenen derovre :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
hehe kunne jeg ikke holde helt, men tyskalnd gjorde næsten det umulige - jeg glemte den irriterende lyd i mange dele af kampen, fordi de spillede godt :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Ja når man er afhængig af en spiller som Bendtner, siger det vist lidt om holdets styrke. Jeg håber dog det bedste for dem. Opstillingen ser også fornuftig ud.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
#101 stoffer 14 år siden
#102 HonoDelLoce 14 år siden
#103 dyg 14 år siden
#104 Corgan 14 år siden
Aften? Du mener vel om 20 min?
#105 HonoDelLoce 14 år siden
Shut it !
Det er jo en vane at sige "i aften" når det gælder fodbold ! :D
Det er da også hel håbløs planlægning at lægge kampe i dagstimerne på et tidspunkt, hvor kun et fåtal af folk har ferie ! :)
Og så gider jeg i øvrigt ikke høre på argumenterne med "der er også folk i andre tidszoner" når europa med flere længder er det mest fodboldglade kontinent i verden, efterfulgt af sydamerika, hvor det er endnu dummere at sende nu, da klokken er lort om morgenen derovre :D
#106 Notional 14 år siden
#107 filmz-ab 14 år siden
hehe kunne jeg ikke holde helt, men tyskalnd gjorde næsten det umulige - jeg glemte den irriterende lyd i mange dele af kampen, fordi de spillede godt :-)
#108 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#109 loki 14 år siden
#110 filmz-Utyske 14 år siden