#110 - man vænner sig til. Du kan gøre tre ting: 1) skru ned for 300 hz-lyden på dit TV, 2) Mute, 3) lade være med at fokusere på dem...jeg bruger den sidste. Jeg gider ikke fokusere på dem eller brokke mig over dem, og så bliver de pludselig mindre slemme :)
tjah, denne debat handler også om VM bold, hvor man så udtrykker sig positivt og negativt - hvorfor brokker du dig så over, at vi andre brokker os over de irriterende horn?
Jeg kan ikke lade være med at fokusere på lyden, da den er alt for dominerende og bare træls. Ja, jeg kan slukke for lyden, men så kan jeg ligeså godt slukke for kampen, da stemningen på en bane er en del af oplevelsen. Jeg kan så droppe begge dele, og var også tæt på, men jeg elsker nu fodbold. Jeg begriber bare ikke, at de overthere ikke selv finder det træls?
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#115 - Ja, men nu har du og flere andre kommet med samme trivielle brok over hornene en del gange. Men hvis i bliver ved med at brokke jer i kor, så kan det være, at i overdøver vuvuzelaerne :)
Det kan godt ske, at jeg bare har et heldigt fjernsyn, hvor lyden af vuvuzelaerne tilfældigvis er 100 gange lavere end på alle andre fjernsyn, eller at jeg er så stok døv, at jeg bare ikke kan høre dem.
Nu vil jeg så vælge at komme med noget positivt om dette VM: Det er sgu nogle flotte slow motion billeder de viser. Man kommer helt tæt på tacklinger, hovedstødsdueller og lignende. Super produceret!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#111 Skeloboy 14 år siden
#112 filmz-Utyske 14 år siden
Jeg valgte en fjerde løsning: Fallout 3. :)
#113 filmz-ab 14 år siden
#114 dyg 14 år siden
Som Skelo siger, så er det intet problem at lade være med at fokusere på dem, hvorefter man hurtigt helt glemmer, at de er der.
#115 filmz-ab 14 år siden
tjah, denne debat handler også om VM bold, hvor man så udtrykker sig positivt og negativt - hvorfor brokker du dig så over, at vi andre brokker os over de irriterende horn?
Jeg kan ikke lade være med at fokusere på lyden, da den er alt for dominerende og bare træls. Ja, jeg kan slukke for lyden, men så kan jeg ligeså godt slukke for kampen, da stemningen på en bane er en del af oplevelsen. Jeg kan så droppe begge dele, og var også tæt på, men jeg elsker nu fodbold. Jeg begriber bare ikke, at de overthere ikke selv finder det træls?
#116 dyg 14 år siden
#117 Yoda 14 år siden
#118 cyberzed 14 år siden
#119 loki 14 år siden
#120 dyg 14 år siden
Det kan godt ske, at jeg bare har et heldigt fjernsyn, hvor lyden af vuvuzelaerne tilfældigvis er 100 gange lavere end på alle andre fjernsyn, eller at jeg er så stok døv, at jeg bare ikke kan høre dem.
Nu vil jeg så vælge at komme med noget positivt om dette VM: Det er sgu nogle flotte slow motion billeder de viser. Man kommer helt tæt på tacklinger, hovedstødsdueller og lignende. Super produceret!