Gravatar

#131 ks 14 år siden

Hverken Japan eller Cameroun så skræmmende ud i dagens anden kamp, så måske der håb endnu.
Gravatar

#132 filmz-Martychris 14 år siden

Japan har kun Honda som er okay! Cameroon kender jeg ikke så godt, men tror sagtens vi kan vinde den på Lørdag! Men idag havde Danmark en god første halvleg men de bliver forstener over selvmålet. Spillet kommer ikke rigtig igang efter det!
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#133 Kiksmann 14 år siden

cyberzed (118) skrev:
#116 Alternativ måde at starte et VM på :D LÅL

Ja og han bliver den eneste dansker der laver et mål..............., med mindre han også laver et selvmål i næste kamp. Danskerne er slet ikke klar til et VM. Om det så er spillerne eller træneren skal jeg ikke komme ind på her (selvom jeg mener Morten Olsen skal udskiftes med Michael Laudrup).
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#134 HonoDelLoce 14 år siden

Kiksmann (133) skrev:
(selvom jeg mener Morten Olsen skal udskiftes med Michael Laudrup).

Dummeste idé ever !

Intet - absolut INTET - ville da ændre sig med Laudrup på posten frem for Olsen.. Han er jo Olsen Jr.. Vi ville slippe for at se på en mand med damebriller, ja, men ellers ville alt da være det samme..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#135 filmz-Martychris 14 år siden

Det kan godt være at Laudrup er en god fodboldspiller, men jeg tror ikke han vil egne sig som træner... Tror de skal finde en anden måske en fra udlandet...
"You can call me Dennis!"
Gravatar

#136 HonoDelLoce 14 år siden

Super Paraguay !!!!

Duk italienerne !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#137 loki 14 år siden

Ja sgu, gogo para!
www.peakoil.dk
Gravatar

#138 filmz-jonasgr 14 år siden

Italien har ellers været det bedste hold, men dødbolde kan ofte være afgørende.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#139 loki 14 år siden

Må blank indrømme, at jeg ikke har meget til overs for italiensk fodbold, så det kunne være virkelig sjovt hvis de ryger ud af VM uden nogen sejre og med en målscore på 0-17.
www.peakoil.dk
Gravatar

#140 filmz-Claudius 14 år siden

Yup - blew up in our faces :(

At tabe til Holland er sådan set ikke så slemt. Det var mere måden det skete på. Holland viste jo på ingen måde skræmmende styrke. Vi satte dem selv igang.

Kan Danmark slå Japan og Cameroun? Ja, vi kan sagtens spille bedre, tror jeg. Spørgsmålet er, om vi overhovedet kan score... Altså udover i eget net :(
http://www.newsweek.com/2010/04/30/why-i-hate-3-d-and-you-should-too.html

Skriv ny kommentar: