Personligt ville jeg da gerne se lidt dansk succes, men jeg tror bare slet ikke på det. På det mere realistiske plan, så har jeg absolut intet imod et Spansk eller Argentinsk mesterskab, selvom jeg da også hellere ville se Captain Fantastic løfte trofæet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#16 Jeg synes så han er et kæmpefjols. Han sætter gang på gang spillet i miskredit ved at komme med sine tåbelige konspirations ideer om at hele verden er imod ham og kun vil ham og klubben det ondt. I år mener han at dommerne bevidst har dømt imod klubben. I en kamp mod Sampdoria fik de 2 spillere udvist og han gestitulerede så med sine hænder at han var i håndjern (det kostede ham så også 2 dages karantæne). Ligeledes påvirker han sine spillere til at gøre det samme, med at brokke sig hver gang en kendelse går imod dem. Eto'o fik et gult kort for at filmen og går så hen og omklamrer dommeren, mens de andre hiver og flår i ham. I øvrigt er det nok ikke det smarteste at sige at dommerne er imod en, når Intet netop i øjeblikket er indblandet i en korruptionsskandale. Jeg mener han har fået karantæne 3 gange i denne sæson, men når de ikke er skrappere i deres domme bliver han bare ved. De give op til et halvt år får sådanne ting. En ting har han dog ret i og det var at alle italienere (undtagen Inter fans) holdte med Bayern München i CL finalen. Det siger noget om at der ikke er nogle der kan lide ham. Mærkeligt nok er der ikke nogen der har overfaldet ham i nu, hvilket man ellers skulle tro nemt kunne ske (især i Italien). Ja når man kan få selv Ancelotti i tale (som er en meget rolig person) så vidner det om en træner som intet godt gør for fodbolden og dermed kan man diskutere om han er så god som nogen påstår. Som Ancelotti sagde "Jeg kan ikke engang bruge ham som målmandstræner. Han har jo aldrig spillet fodbold".
I Chelsea tiden var han også skyld i at Anders Frisk måtte stoppe sin karriere, på grund af hans fantasier om aftalt spil.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Derudover håber jeg som altid, at England vinder hele svineriet, men de når desværre ikke længere end kvartfinalen. Elfenbenskysten og Ghana måtte også gerne nå langt for min skyld på deres eget kontinent. Det bliver dog formentlig bare en af The Usual Suspects, der løber med prisen - Brasilien, Argentina eller de Oscar-nominerede skuespillere, som Spanien og Italien har hentet hjem.
Jeg er godt nok heller ikke den store Mourinho tilhænger, og det har for så vidt ikke så meget med personligheden at gøre (han er jo underholdende og modig herre) men mere hans spillestil, som er så gabende kedelig og italiansk. Jeg har langt større forkærlighed til Josep Guardiola, men jeg holder også med Barca. Udover dk, holder jeg selvfølgelig med Spanien, men kan altså også godt lide Hollands spil.
Mit bud på en finale:
Spanien, og jeg tror måske England i år kan nå langt, men jeg tror ikke på Brasilien eller Argentina, mere Tyskland, da de som ofte før altid når langt. Men det bliver lande fra Europa.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#21 dyg 14 år siden
#22 filmz-jonasgr 14 år siden
I øvrigt er det nok ikke det smarteste at sige at dommerne er imod en, når Intet netop i øjeblikket er indblandet i en korruptionsskandale. Jeg mener han har fået karantæne 3 gange i denne sæson, men når de ikke er skrappere i deres domme bliver han bare ved. De give op til et halvt år får sådanne ting.
En ting har han dog ret i og det var at alle italienere (undtagen Inter fans) holdte med Bayern München i CL finalen. Det siger noget om at der ikke er nogle der kan lide ham. Mærkeligt nok er der ikke nogen der har overfaldet ham i nu, hvilket man ellers skulle tro nemt kunne ske (især i Italien). Ja når man kan få selv Ancelotti i tale (som er en meget rolig person) så vidner det om en træner som intet godt gør for fodbolden og dermed kan man diskutere om han er så god som nogen påstår. Som Ancelotti sagde "Jeg kan ikke engang bruge ham som målmandstræner. Han har jo aldrig spillet fodbold".
I Chelsea tiden var han også skyld i at Anders Frisk måtte stoppe sin karriere, på grund af hans fantasier om aftalt spil.
'Cause I'm evil"
#23 Corgan 14 år siden
Ja, men det virker ikke i London... kun i DK.
#24 The Insider 14 år siden
Derudover håber jeg som altid, at England vinder hele svineriet, men de når desværre ikke længere end kvartfinalen. Elfenbenskysten og Ghana måtte også gerne nå langt for min skyld på deres eget kontinent. Det bliver dog formentlig bare en af The Usual Suspects, der løber med prisen - Brasilien, Argentina eller de Oscar-nominerede skuespillere, som Spanien og Italien har hentet hjem.
#25 filmz-ab 14 år siden
Mit bud på en finale:
Spanien, og jeg tror måske England i år kan nå langt, men jeg tror ikke på Brasilien eller Argentina, mere Tyskland, da de som ofte før altid når langt. Men det bliver lande fra Europa.
#26 The Insider 14 år siden
#27 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#28 Kruse 14 år siden
#29 stoffer 14 år siden
#30 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"