Nu bryder jeg mig ikke så meget om fransk fodbold og kan rigtig godt lide det mexicanske, men det er helt sørgeligt at se de franske spil. Jeg kan ikke huske de nogensinde har spillet så uinspireret.
G. Dos Santos kan jeg rigtig godt lide. Han er min type spiller. Han mangler stadigvæk noget erfaring og noget råstyrke, men hans vendinger med bolden og hans elegante løbestil er noget jeg rigtig godt kan lide. Han har noget af den samme elegante stil som Ronaldinho, men mangler naturligvis stadigvæk en del for at komme op på det niveau.
Ja mit bud som Mexico som VM vinder lever stadigvæk :)
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Endnu en gang viser Dummernik hvilken fantastisk en træner han er. Et hold af fremragende spillere, der ikke lader til at have nogen reel taktik eller noget som helst sammenspil.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Men det gør du her. Nu lyder du ligesom Erik Rasmussen, der sagde noget af det samme
Men det bliver ikke mindre rigtigt :-) Villa skabte da en hel del, og det gjorde Spanien også. Det var bare sort uheld de ikke vandt. Og da Torres kom ind, virkede han i den grad lidt klodset i flere angreb. Jeg kan så regne ud at du er 100% liverpool fan, og vil derfor se ham :-) Og jeg er da til dels enig, meeen han skal træne lidt mere.. Han skal da også væk fra Liverpool spørger du mig :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Nu bliver den gruppe lige pludselig ganske spændende. Alt efter hvorledes Ghana spiller i morgen imod Australien, så kan tyskerne tvinges til at skulle vinde den sidste kamp imod Ghana for at gå videre fra gruppen.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Nu bliver den gruppe lige pludselig ganske spændende. Alt efter hvorledes Ghana spiller i morgen imod Australien, så kan tyskerne tvinges til at skulle vinde den sidste kamp imod Ghana for at gå videre fra gruppen.
Med deres målscore sker det vist kun hvis Ghana vinder en storsejr over Australien (4 mål eller mere).
No matter how old you are, no matter how badass you think you are, if a toddler hands you their ringing toy phone ... You answer it.
#231 loki 14 år siden
#232 I.F.F. 14 år siden
#233 filmz-jonasgr 14 år siden
G. Dos Santos kan jeg rigtig godt lide. Han er min type spiller. Han mangler stadigvæk noget erfaring og noget råstyrke, men hans vendinger med bolden og hans elegante løbestil er noget jeg rigtig godt kan lide.
Han har noget af den samme elegante stil som Ronaldinho, men mangler naturligvis stadigvæk en del for at komme op på det niveau.
Ja mit bud som Mexico som VM vinder lever stadigvæk :)
'Cause I'm evil"
#234 loki 14 år siden
#235 Kruse 14 år siden
#236 filmz-ab 14 år siden
Men det bliver ikke mindre rigtigt :-) Villa skabte da en hel del, og det gjorde Spanien også. Det var bare sort uheld de ikke vandt. Og da Torres kom ind, virkede han i den grad lidt klodset i flere angreb. Jeg kan så regne ud at du er 100% liverpool fan, og vil derfor se ham :-) Og jeg er da til dels enig, meeen han skal træne lidt mere.. Han skal da også væk fra Liverpool spørger du mig :-)
#237 tiany 14 år siden
#238 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#239 davenport 14 år siden
Hans sms var bare "scheisse! Alles scheisse!!"
Ha ha Serbien. Vor Herre bevares :)
#240 Steffan Rasmussen 14 år siden
Med deres målscore sker det vist kun hvis Ghana vinder en storsejr over Australien (4 mål eller mere).