Kedelige, forudsigelige og aaaalt for realistiske forventninger :)
Mine personlige forventninger
Argentina - South Korea 1-1
Greece - Nigeria 1-2
France - Mexico - 2-1 eller 2-2
Jeg forventer at vi begynder at se flere mål nu ! :D
Mit eneste forbehold er Argentina-kampen.. Jeg tror at de skuffer (igen igen), men det kan jo også være kampen hvor de får hul på bylden, hvormed 3-1 sagtens kan være et resultat, der passer :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Har der overhovedet været et direkte frispark indtil videre i turneringen, der ikke er røget direkte ind i muren eller røget højt over mål? Jeg har endnu ikke set et kvalificeret forsøg.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
selvom den bedste atmosfære på hele kloden må være i Liverpool :-)
Lige der hører du ingen protester fra mig ;)
a@babo (220) skrev:
han er bare ikke på sit gamle niveau, det så vi jo da han kom ind, så fair nok han er ude lige nu - andre er bedre.
Men det gør du her. Nu lyder du ligesom Erik Rasmussen, der sagde noget af det samme, med at han ikke var som før i tiden. Før i tiden er så for et par måneder siden, inden han blev opereret. I siger og skriver det som at han var god engang for 16 år siden. Men han skabte stadig mere på den korte tid han var inde, end Villa gjorde i hele kampen.
Og selv en Torres på halv kraft burde starte inde. Han har været skadet i næsten halvdelen af sæsonen, men fik alligevel scoret 18 mål i 22 PL kampe, selvom skader gjorde, at han for det meste aldrig fik spillet for 100% kraft.
Kruse (226) skrev:
Har der overhovedet været et direkte frispark indtil videre i turneringen, der ikke er røget direkte ind i muren eller røget højt over mål? Jeg har endnu ikke set et kvalificeret forsøg.
Ja, idag i Grækenlands kampen var det vist. Nigerias mål var på frispark, men det var vist mere held end forstand.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Men det er da godt at høre at der rent faktisk har været nogle fornuftige frispark, da stort set alle som jeg har set har været virkelig sløje.
Som sagt, så var det mere held end forstand. Det var rigtig nok en scoring på frispark, men skyttens mening var at lægge bolden ind i mængden. Der var bare ingen der ramte den, hvilket forvirrede keeperen nok, til at den strøg direkte i mål :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#221 loki 14 år siden
Mine er:
Argentina - South Korea (3-1)
Greece - Nigeria (0-0)
France - Mexico (1-0)
#222 HonoDelLoce 14 år siden
Kedelige, forudsigelige og aaaalt for realistiske forventninger :)
Mine personlige forventninger
Argentina - South Korea 1-1
Greece - Nigeria 1-2
France - Mexico - 2-1 eller 2-2
Jeg forventer at vi begynder at se flere mål nu ! :D
Mit eneste forbehold er Argentina-kampen.. Jeg tror at de skuffer (igen igen), men det kan jo også være kampen hvor de får hul på bylden, hvormed 3-1 sagtens kan være et resultat, der passer :)
#223 filmz-jonasgr 14 år siden
Nigeria vinder over Grækenland med 1-0.
Argentina og Sydkorea spiller uafgjort 1-1.
'Cause I'm evil"
#224 filmz-jonasgr 14 år siden
'Cause I'm evil"
#225 loki 14 år siden
#226 Kruse 14 år siden
#227 Åkepool 14 år siden
Lige der hører du ingen protester fra mig ;)
Men det gør du her. Nu lyder du ligesom Erik Rasmussen, der sagde noget af det samme, med at han ikke var som før i tiden. Før i tiden er så for et par måneder siden, inden han blev opereret. I siger og skriver det som at han var god engang for 16 år siden.
Men han skabte stadig mere på den korte tid han var inde, end Villa gjorde i hele kampen.
Og selv en Torres på halv kraft burde starte inde. Han har været skadet i næsten halvdelen af sæsonen, men fik alligevel scoret 18 mål i 22 PL kampe, selvom skader gjorde, at han for det meste aldrig fik spillet for 100% kraft.
Ja, idag i Grækenlands kampen var det vist. Nigerias mål var på frispark, men det var vist mere held end forstand.
#228 Kruse 14 år siden
Det har jeg så bare ikke fået set :)
Men det er da godt at høre at der rent faktisk har været nogle fornuftige frispark, da stort set alle som jeg har set har været virkelig sløje.
#229 Åkepool 14 år siden
Som sagt, så var det mere held end forstand. Det var rigtig nok en scoring på frispark, men skyttens mening var at lægge bolden ind i mængden. Der var bare ingen der ramte den, hvilket forvirrede keeperen nok, til at den strøg direkte i mål :)
#230 loki 14 år siden